logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Poland: Opus B zdobywa aż dwa trofea

  PR 20.11.2020, przeczytano 336 razy
ilustracja

Zespół agencji zdobył dwie statuetki za kampanię Hortex i działania dla marki Ranigast Max.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-poland%3A-opus-b-zdobywa-az-dwa-trofea,389276,artykul.html

Nagrody za najbardziej efektywne działania marketingowe zostały rozdane! Jury XXI edycji Effie Poland przyznało w tym roku 5 złotych, 20 srebrnych i 29 brązowych statuetek. Zespół Opus B wywalczył srebro za kampanię Hortex i brąz za działania dla marki Ranigast Max.

Hortex - srebro

kampania mrożonych warzyw i owoców Hortex (Hortex docenia szefów domowych kuchni) w kategorii „żywność”

Ranigast Max - brąz

kampania Ranigast Max (Ranigast Max na zgagę i niestrawność) w kategorii „leki i suplementy diety”

Effie promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

Tegoroczne nagrody to kolejno szósta i siódma statuetka Effie, jakie nasz zespół zdobył w ciągu ostatnich czterech lat.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764