logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Poland: Opus B zdobywa aż dwa trofea

  PR 20.11.2020, przeczytano 589 razy
ilustracja

Zespół agencji zdobył dwie statuetki za kampanię Hortex i działania dla marki Ranigast Max.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-poland%3A-opus-b-zdobywa-az-dwa-trofea,389276,artykul.html

Nagrody za najbardziej efektywne działania marketingowe zostały rozdane! Jury XXI edycji Effie Poland przyznało w tym roku 5 złotych, 20 srebrnych i 29 brązowych statuetek. Zespół Opus B wywalczył srebro za kampanię Hortex i brąz za działania dla marki Ranigast Max.

Hortex - srebro

kampania mrożonych warzyw i owoców Hortex (Hortex docenia szefów domowych kuchni) w kategorii „żywność”

Ranigast Max - brąz

kampania Ranigast Max (Ranigast Max na zgagę i niestrawność) w kategorii „leki i suplementy diety”

Effie promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

Tegoroczne nagrody to kolejno szósta i siódma statuetka Effie, jakie nasz zespół zdobył w ciągu ostatnich czterech lat.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764