logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu

   14.04.2023, przeczytano 1157 razy
ilustracja

Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne co roku jest zadaniem Komitetu. W tym roku Komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-poland-oglasza-sklad-komitetu-organizacyjnego-24.-edycji-konkursu,399631,artykul.html

Skład Komitetu:

  • Dariusz Andrian, CEO VMLY&R
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services Grupa Maspex
  • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder numbers & intuition
  • Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett  
  • Michał Jasiński, Managing Director UM
  • Paweł Kastory, CEO DDB Warszawa  
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  • Magda Kosińska, Marketing Director CEE Philips Domestic Appliances
  • Jakub Kossut, Niezależny Ekspert
  • Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt
  • Krzysztof Mocek, CEO dentsu Creative Polska & CEE
  • Andrzej Mytych, Business & Marketing Advisor
  • Barbara Pasterczyk, CMO ING Bank Śląski
  • Anna Podskarbi, Niezależna Ekspertka
  • Marcin Samek, Chief Innovation Officer McCANN Poland
  • Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający K2 Create
  • Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry  
  • Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

Komitet redefiniuje kategorie produktów i usług, uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych, pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury, a także wyborem jury konkursu.

- Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w Komitecie Organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane w oparciu o najlepszą wiedzę i praktyki – osoby zgłoszone do jury, to crème de la crème osób pracujących nad markami. – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.

WAŻNE TERMINY:

Szkolenia dla zgłaszających Effie in Practice:

  • 20.04.2023 - Kategorie i zasady zgłaszania
  • 27.04.2023 - Jak nie zmarnować szansy na Effie?

Terminy zgłoszeń:

  • I termin: do 19.05.2023
  • II termin: do 14.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Gala: 7.11.2023

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji w formacie short video, otrzymała nominację w konkursie TikTok Ad Awards 2024 w kategorii Greatest Creative za kampanię wprowadzającą Lidl Polska na platformę TikTok. W ubiegłym roku agencja zwyciężyła w tej samej kategorii dzięki współpracy z Grupą Maspex.
Roca One Day Design Challenge 2024: ruszają zgłoszenia
 Międzynarodowy konkurs „Roca One Day Design Challenge” powraca do Polski. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 28 listopada w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego (BUW). Mogą w niej wziąć udział posiadający polskie lub ukraińskie obywatelstwo studenci, młodzi architekci i projektanci. Zadanie konkursowe to stworzenie oryginalnych i innowacyjnych...
Ruszył nabór do 23. przeglądu Graduation Projects
Zamek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 23. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Polski, Czech, Słowacji i Węgier oraz studentów z tychże krajów, studiujących na międzynarodowych uczelniach. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 3 listopada 2024 roku.
Startują zgłoszenia do YouTube Works Awards 2024
Już po raz czwarty w ramach konkursu YouTube Works Awards wybrane zostaną najbardziej kreatywne i efektywne polskie kampanie na YouTube. Zgłoszenia są bezpłatne i potrwają do 15 listopada br. W tym roku poznamy też zwycięzców zupełnie nowej kategorii - Tech Pioneer.
Znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu Kreatura’24
Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764