logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu

   14.04.2023, przeczytano 617 razy
ilustracja

Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne co roku jest zadaniem Komitetu. W tym roku Komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-poland-oglasza-sklad-komitetu-organizacyjnego-24.-edycji-konkursu,399631,artykul.html

Skład Komitetu:

  • Dariusz Andrian, CEO VMLY&R
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services Grupa Maspex
  • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder numbers & intuition
  • Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett  
  • Michał Jasiński, Managing Director UM
  • Paweł Kastory, CEO DDB Warszawa  
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  • Magda Kosińska, Marketing Director CEE Philips Domestic Appliances
  • Jakub Kossut, Niezależny Ekspert
  • Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt
  • Krzysztof Mocek, CEO dentsu Creative Polska & CEE
  • Andrzej Mytych, Business & Marketing Advisor
  • Barbara Pasterczyk, CMO ING Bank Śląski
  • Anna Podskarbi, Niezależna Ekspertka
  • Marcin Samek, Chief Innovation Officer McCANN Poland
  • Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający K2 Create
  • Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry  
  • Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

Komitet redefiniuje kategorie produktów i usług, uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych, pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury, a także wyborem jury konkursu.

- Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w Komitecie Organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane w oparciu o najlepszą wiedzę i praktyki – osoby zgłoszone do jury, to crème de la crème osób pracujących nad markami. – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.

WAŻNE TERMINY:

Szkolenia dla zgłaszających Effie in Practice:

  • 20.04.2023 - Kategorie i zasady zgłaszania
  • 27.04.2023 - Jak nie zmarnować szansy na Effie?

Terminy zgłoszeń:

  • I termin: do 19.05.2023
  • II termin: do 14.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Gala: 7.11.2023

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma meblarska w finale konkursu Designeuropa Awards
Podczas czwartej edycji konkursu DesignEuropa Awards, która odbyła się w ośrodku konferencyjnym Axica w Berlinie, uhonorowano dwa wyjątkowe wzory. Pierwszym jest RemigoOne, elektryczny silnik zaburtowy stworzony przez słoweńską projektantkę Ajdę Bertok, zaprojektowany zgodnie z zasadami innowacyjności morskiej i zrównoważonego rozwoju, zdobył nagrodę dla małych i nowo...
Termin zgłoszeń do Youtube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kampani wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września 2023 roku. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a projekty można zgłaszać na stronie YouTube Works.
Projekt Roku 22/23 wystartował
Od 11 do 27 września można zgłaszać swoje projekty do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla projektantów graficznych - Projektu Roku. 
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń
Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.
Znaki Jutra 2023: przegląd znaków, logo i symboli graficznych
Czas przemian, napięć, oczekiwań, nadziei i działania. Czas w którym ze szczególną uwagą definiujemy kształt przyszłości. Czy mamy realny wpływ na obraz świata w którym żyjemy? Świat wyidealizowany, świat zepsuty, a może jednak nadal pełen piękna i harmonii? Ideały w konfrontacji z codziennością życia stanowią o naszej tożsamości kulturowej, społecznej,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764