logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu

   14.04.2023, przeczytano 1049 razy
ilustracja

Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne co roku jest zadaniem Komitetu. W tym roku Komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-poland-oglasza-sklad-komitetu-organizacyjnego-24.-edycji-konkursu,399631,artykul.html

Skład Komitetu:

  • Dariusz Andrian, CEO VMLY&R
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services Grupa Maspex
  • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder numbers & intuition
  • Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett  
  • Michał Jasiński, Managing Director UM
  • Paweł Kastory, CEO DDB Warszawa  
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  • Magda Kosińska, Marketing Director CEE Philips Domestic Appliances
  • Jakub Kossut, Niezależny Ekspert
  • Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt
  • Krzysztof Mocek, CEO dentsu Creative Polska & CEE
  • Andrzej Mytych, Business & Marketing Advisor
  • Barbara Pasterczyk, CMO ING Bank Śląski
  • Anna Podskarbi, Niezależna Ekspertka
  • Marcin Samek, Chief Innovation Officer McCANN Poland
  • Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający K2 Create
  • Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry  
  • Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

Komitet redefiniuje kategorie produktów i usług, uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych, pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury, a także wyborem jury konkursu.

- Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w Komitecie Organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane w oparciu o najlepszą wiedzę i praktyki – osoby zgłoszone do jury, to crème de la crème osób pracujących nad markami. – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.

WAŻNE TERMINY:

Szkolenia dla zgłaszających Effie in Practice:

  • 20.04.2023 - Kategorie i zasady zgłaszania
  • 27.04.2023 - Jak nie zmarnować szansy na Effie?

Terminy zgłoszeń:

  • I termin: do 19.05.2023
  • II termin: do 14.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Gala: 7.11.2023

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764