logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EISA podwójnie doceniła produkty Olympus

  PR 21.08.2006, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka
Olympus

Olympus otrzymał dwie nagrody za rok 2006 przyznawane przez EISA - European Imaging & Sound Association (Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku). Uhonorowano cyfrowy aparat fotograficzny µ 720 SW, odporny na wodę i upadek oraz najwyższej klasy profesjonalne obiektywy ZUIKO DIGITAL zabezpieczone przed wilgocią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eisa-podwojnie-docenila-produkty-olympus,4333,artykul.html

Seria profesjonalnych obiektów E-System ZUIKO DIGITAL firmy Olympus, obejmująca pięć jasnych obiektywów o stałym maksymalnym otworze przysłony, uzyskała nagrodę “Europejskich Profesjonalnych Obiektywów 2006-2007” za swą profesjonalną jakość oraz wyjątkowe zalety. Kompaktowy model µ 720 SW został uznany za „Europejski kieszonkowy aparat fotograficzny 2006-2007”. Wodoodporny przy zanurzeniu na głębokość do 3 m* oraz odporny na upadek z wysokości do 1,5 m*, doskonale sprawdza się w rękach aktywnych fotografów oraz wszystkich, którzy czynnie uprawiają sport w terenie. W skład jury EISA wchodzą specjaliści z 50 czołowych wydawnictw z zakresu audio, mobilnej elektroniki, wideo oraz fotografii wydawanych w 20 krajach europejskich. Jurorzy poszukują nowych produktów łączących najlepsze technologie, funkcjonalność, ciekawe rozwiązania konstrukcyjne oraz ergonomię, jak również te, wyróżniające się korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Michael Handa, Dyrektor Zarządzający w Olympus Imaging Europe powiedział - “Jesteśmy bardzo dumni z dwóch ostatnich nagród EISA , które po raz kolejny potwierdzają czołową pozycję firmy Olympus w zakresie innowacji, konstrukcji i wzornictwa oraz jakości działania sprzętu z całego szerokiego pola cyfrowej fotografii.”


Jury EISA było pod wrażeniem produktów zaprezentowanych przez Olympus. W uzasadnieniu swojej decyzji o przyznaniu modelowi µ 720 SW nagrody “Europejskiego Kieszonkowego Aparatu Fotograficznego 2006-2007” stwierdzono, iż: “Model Olympus µ 720 SW to kieszonkowy aparat fotograficzny, skonstruowany tak, że z powodzeniem wytrzymuje uderzenia i upadki na jakie narażony jest sprzęt w każdej rodzinie. Odporna na upuszczenie konstrukcja sprawia, że aparat wytrzymuje upadek z wysokości do 1,5 metra. Możliwe jest również fotografowanie pod wodą do głębokości 3 metrów bez korzystania z jakichkolwiek dodatkowych zabezpieczeń korpusu aparatu. Model µ 720 SW, nawet jak na kieszonkowy aparat, prezentuje się bardzo dobrze: wyposażony jest w 2,5-calowy ekran, obiektyw z 3-krotnym zoomem oraz rozdzielczość obrazu wynoszącą 7,1 miliona pikseli.”

EISA doceniło również gamę najwyższej klasy profesjonalnych obiektywów ZUIKO DIGITAL. Komentując swój werdykt przyznający nagrodę “Europejskich Profesjonalnych Obiektywów 2006-2007”, EISA stwierdziło: “Gama obiektywów Olympus ZUIKO dla systemu Cztery Trzecie oferuje obecnie serię najwyższej klasy profesjonalnej optyki, która obejmuje trzy obiektywy zoom: ED 7-14mm f/4.0, ED 35-100mm f/2.0, ED 90-250mm f/2.8 oraz dwa teleobiektywy o stałej ogniskowej: ED 150mm f/2 i ED 300mm f/2.8. Te kompaktowe i wyróżniające się wytrzymałą konstrukcją obiektywy stanowią pierwszorzędny wybór do fotografii sportowej, reporterskiej i zdjęć przyrodniczych. Zarówno fotoamatorzy, jak i profesjonaliści zyskują możliwości doskonałego działania z wykorzystaniem lekkiej i kompaktowej optyki.”

* Odporność na upuszczenie stosownie do standardów MIL (MIL-STD 810F).
Wodoodporność odpowiada standardowi IEC publikacja 529 IPX8.

Źródło: Olympus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764