logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EISA: najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-2019

  PR 16.08.2018, przeczytano 1363 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczny tytuł „EISA – najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-1019” uzyskał projektor kina domowego BenQ W1700. Tytuł przyznają redaktorzy z ponad 50 specjalistycznych magazynów z 25 krajów Europy, zajmujących się m.in. fotografią, audio i wideo, urządzeniami mobilnymi, zrzeszeni w EISA (European Imaging and Sound Association).Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 31 sierpnia br. na specjalnej Gali w pierwszym dniu berlińskich targów IFA 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eisa%3A-najlepszy-zakup-w-kategorii-projektor-2018-2019,37597,artykul.html

BenQ, największy globalny producent projektorów DLP, poinformował, że projektor kina domowego BenQ W1700 True 4K HDR, zdobył tegoroczną nagrodę EISA Best Buy Projector 2018-2019 prestiżowego Europejskiego Stowarzyszenia Obrazowania i Dźwięku (EISA – European Imaging and Sound Association). Nagroda zostanie wręczona podczas oficjalnej gali pierwszego dnia targów IFA Berlin 2018, która odbędzie się 31 sierpnia 2018 roku.

BenQ W1700, do wyświetlania 8,3 mln pojedynczych pikseli gwarantujących obraz w prawdziwej rozdzielczości 4K UHD, wykorzystuje precyzyjną technologię projekcji DLP z jednym modułem mikro-luster DMD o wielkości 0.47”, dzięki czemu ma kompaktową konstrukcję i smukłą obudowę, tak wygodną w domu. Projektor ma zoptymalizowany pod kątem rozdzielczości 4K układ optyczny gwarantujący najwyższy poziom precyzji obrazu i wiernego odwzorowania barw.

Jakość obrazu 4K wyświetlanego przez W1700 dodatkowo zwiększa obsługa szerokiego zakresu dynamiki obrazu – High Dynamic Range (HDR), oferująca dzięki optymalizacji obrazu, szerszy zakres jasności i kontrastu co pozwala zobaczyć każdy szczegół w najjaśniejszych i najciemniejszych partiach obrazu, potęgując wrażenia wizualne. Jakość obrazu i wierność kolorów zgodną z najwyższymi standardami w branży filmowej dodatkowo zapewnia 6-elementowe i 6-krotne koło kolorów oraz technologia CinematicColor.

EISA oficjalnie stwierdza, że ​​"Projektor BenQ W1700 wprowadza jakość UHD HDR do projekcji na dużym domowym ekranie w cenie, za która wcześniej dostępna była zaledwie jakość Full HD. System optyczny BenQ wykorzystuje układ DLP DMD (Digital Micromirror Device), w którym piksele z macierzy Full HD (1920x1080) z częstotliwością 240 Hz wyświetlane są 4. krotnie (z przesunięciem do czterech pozycji) dla każdego obrazu (ramki), co daje jasny i wyraźny obraz UHD składający z rzeczywiście wyświetlanych 3840x2160 pikseli. Kolory są imponująco wierne zaraz po wyjęciu projektora z pudełka, a do tego oferowany jest tryb odtwarzania 3D. Kompaktowa obudowa sprawia, że ​​W1700 jest łatwy w instalacji, a jego menu ekranowe daje szerokie możliwości regulacji wielu parametrów obrazu. Połączenie jakości i ceny powoduje, że BenQ W1700 jest trudną do przebicia opcją na upgrade kina domowego do jakości 4K UHD.

- Od momentu zeszłorocznej premiery, BenQ W1700 wprowadził do domu magię kina cyfrowego 4K UHD, oferując szerokiej publiczności dostęp do najwyższej jakości wrażeń w doskonałej cenie - komentuje Steve Chu, prezes BenQ Europe. - Cieszymy się, że projektor BenQ W1700 został doceniony przez EISA, bo to najlepiej potwierdza jego jakość i możliwości.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764