logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eizo zaprezentowało swój pierwszy monitor Oled

  PR 04.10.2019, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

Niebawem na rynku pojawi się pierwszy monitor z limitowanej serii FORIS NOVA. Model o rozdzielczości 4K i ekranie wielkości 21.6” dedykowany jest dla miłośników domowej rozrywki, z przeznaczeniem do gier, filmów i multimediów 4K przygotowanych w formacie HDR. FORIS NOVA zostanie wyprodukowany w zaledwie 500 egzemplarzach, więc dostępność tego modelu będzie mocno ograniczona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eizo-zaprezentowalo-swoj-pierwszy-monitor-oled,384201,artykul.html

FORIS NOVA zaprojektowano, bazując na doświadczeniach zebranych podczas lat pracy nad rozwojem linii ColorEdge, monitorów dedykowanych do zastosowań, w których zgodność kolorystyczna ma znaczenie krytyczne, takich jak przemysł filmowy czy poligrafia.

Ten unikalny monitor z panelem OLED (organic light-emitting diodes) o przekątnej 21.6”, umożliwia precyzyjne sterowanie podświetleniem każdego piksela. Niesamowity kontrast 1.000.000:1 sprawia, że wyświetlane czernie są głębokie, a nawet subtelne rozświetlenia i cienie wybijają się spośród tła, co nie jest zazwyczaj dostrzegalne w konwencjonalnych monitorach. Co więcej, monitor wyświetla obrazy
w standardzie HDR10 i HLG (hybrid log-gamma).

Standard HDR (High Dynamic Range) to rozpiętość tonalna o zakresie zbliżonym do postrzegania kolorów i światła przez ludzkie oko. Monitor z technologią HDR potrafi wiernie odtwarzać zarówno bardzo jasne, jak i bardzo ciemne obszary obrazu, nie pogarszając jakości jednych na rzecz drugich. Te cechy, a dodatkowo możliwość wyświetlania ponad miliarda odcieni i 80% kolorów standardu BT.2020 sprawiają, że użytkownicy mogą dosłownie zagłębić się w wyjątkowym, fascynującym świecie multimediów.

Niezwykle krótki czas reakcji matrycy – poniżej 0.04 ms zapewni niezwykłe doznania graczom – grając na pełnym ekranie 4K/60p lub full HD (1920 x 1080), input lag nie przekracza 1.67 ms. Kompaktowa konstrukcja z 21.6” ekranem świetnie sprawdzi się w domowym zaciszu, pozwalając na relaks w komfortowych warunkach, jakie dają wysokiej jakości materiały. Estetyczna ramka z aluminiowego odlewu chroni ultracienki panel OLED. Szaro-grafitowa kolorystyka sprawdzi się doskonale w każdym wnętrzu.

Dodatkowe cechy:

  • 2 wejścia HDMI, obsługujące sygnał 4K/60p;
  • Port USB umożliwiający ładowanie oraz podpięcie cyfrowych odtwarzaczy multimedialnych typu Fire TV Stick;
  • 3 lata gwarancji.

Dostępność

Modele FORIS NOVA znajdą się niebawem w Europie, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii. Dostępność różni się w zależności od kraju.

Źródło: ALSTOR

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764