logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eizo zaprezentowało swój pierwszy monitor Oled

  PR 04.10.2019, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

Niebawem na rynku pojawi się pierwszy monitor z limitowanej serii FORIS NOVA. Model o rozdzielczości 4K i ekranie wielkości 21.6” dedykowany jest dla miłośników domowej rozrywki, z przeznaczeniem do gier, filmów i multimediów 4K przygotowanych w formacie HDR. FORIS NOVA zostanie wyprodukowany w zaledwie 500 egzemplarzach, więc dostępność tego modelu będzie mocno ograniczona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eizo-zaprezentowalo-swoj-pierwszy-monitor-oled,384201,artykul.html

FORIS NOVA zaprojektowano, bazując na doświadczeniach zebranych podczas lat pracy nad rozwojem linii ColorEdge, monitorów dedykowanych do zastosowań, w których zgodność kolorystyczna ma znaczenie krytyczne, takich jak przemysł filmowy czy poligrafia.

Ten unikalny monitor z panelem OLED (organic light-emitting diodes) o przekątnej 21.6”, umożliwia precyzyjne sterowanie podświetleniem każdego piksela. Niesamowity kontrast 1.000.000:1 sprawia, że wyświetlane czernie są głębokie, a nawet subtelne rozświetlenia i cienie wybijają się spośród tła, co nie jest zazwyczaj dostrzegalne w konwencjonalnych monitorach. Co więcej, monitor wyświetla obrazy
w standardzie HDR10 i HLG (hybrid log-gamma).

Standard HDR (High Dynamic Range) to rozpiętość tonalna o zakresie zbliżonym do postrzegania kolorów i światła przez ludzkie oko. Monitor z technologią HDR potrafi wiernie odtwarzać zarówno bardzo jasne, jak i bardzo ciemne obszary obrazu, nie pogarszając jakości jednych na rzecz drugich. Te cechy, a dodatkowo możliwość wyświetlania ponad miliarda odcieni i 80% kolorów standardu BT.2020 sprawiają, że użytkownicy mogą dosłownie zagłębić się w wyjątkowym, fascynującym świecie multimediów.

Niezwykle krótki czas reakcji matrycy – poniżej 0.04 ms zapewni niezwykłe doznania graczom – grając na pełnym ekranie 4K/60p lub full HD (1920 x 1080), input lag nie przekracza 1.67 ms. Kompaktowa konstrukcja z 21.6” ekranem świetnie sprawdzi się w domowym zaciszu, pozwalając na relaks w komfortowych warunkach, jakie dają wysokiej jakości materiały. Estetyczna ramka z aluminiowego odlewu chroni ultracienki panel OLED. Szaro-grafitowa kolorystyka sprawdzi się doskonale w każdym wnętrzu.

Dodatkowe cechy:

  • 2 wejścia HDMI, obsługujące sygnał 4K/60p;
  • Port USB umożliwiający ładowanie oraz podpięcie cyfrowych odtwarzaczy multimedialnych typu Fire TV Stick;
  • 3 lata gwarancji.

Dostępność

Modele FORIS NOVA znajdą się niebawem w Europie, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii. Dostępność różni się w zależności od kraju.

Źródło: ALSTOR

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764