logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eka Ruola najnowszym członkiem Galerii Sław Golden Drum

   10.05.2024, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

To dla nas wielki zaszczyt i przyjemność powitać wśród członków Galerii Sław Golden Drum Ekę Ruolę, dyrektora kreatywnego i prezesa Nitro Group z Finlandii. Zasilił on grono wizjonerów i marzycieli, którzy odważnie i z pasją angażują się w rozwój branży kreatywnej i nie tylko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eka-ruola-najnowszym-czlonkiem-galerii-slaw-golden-drum,404156,artykul.html

Galeria Sław, założona w 2010 roku, honoruje osoby, które poprzez swoją karierę zawodową i życie osobiste wywarły wpływ na nasze kreatywne umysły i serca. To twórczy liderzy, którzy nas inspirują i motywują, a teraz też są naszymi przewodnikami w naszych przedsięwzięciach.

- Jestem niezwykle szczęśliwy, zaszczycony i dumny, że znalazłem się w Galerii Sław Golden Drum. Ten festiwal naprawdę zajmuje wyjątkowe miejsce w moim sercu. To tu po raz pierwszy miałem okazję zasiąść w międzynarodowym składzie jury i przez lata Golden Drum pozostawało mi bliskie pod wieloma względami.

Golden Drum gromadzi osoby z regionu, w którym kraje stoją przed bardzo podobnymi wyzwaniami. Zawsze udaje nam się odnaleźć magiczną więź zarówno z odwiedzającymi, jak i fantastycznymi organizatorami festiwalu. Tu zawsze jest wyjątkowo. Zawsze pociągała mnie ogromna pasja marki Golden Drum do promowania kreatywności we wszystkich jej formach i dbania o rozwój branży.

Ta nominacja to ogromny zaszczyt. Ludzie, którzy znaleźli się w Galerii Sław są naprawdę wyjątkowi i mają za sobą niezwykłą karierę. Niezwykle porusza mnie fakt, że mogę dołączyć do mojego byłego prezesa, nieżyjącego już Ami Hasana, giganta, przy którym miałem zaszczyt pracować przez wiele lat – Eka Ruola, Grupa Nitro.

Przez cały okres swojej aktywności zawodowej Eka wykazywał znaczące wsparcie dla sektora kreatywnego i pełnił rolę lidera. Z myślą o wywarciu znaczącego wpływu na rozwój branży, a także szerzej - społeczeństwa, zawsze na pierwszym miejscu stawiał na kreatywność.

Jest cenionym mentorem dla wielu młodych twórców, którzy weszli do świata reklamy. Jego pasją jest budowanie silnego, nowego pokolenia twórców, którzy nie tylko będą dążyć do osiągnięcia najlepszych wyników, ale także będą rozumieć znaczenie strategicznej roli strony biznesowej.

Festiwal Golden Drum zajmuje szczególne miejsce w sercu Eki. W swojej karierze dwukrotnie zasiadał w jury i był prelegentem. Zdobył Grand Prix oraz wiele tytułów Gold i Silver Drum. W ciągu ostatniego roku Eka pomógł również ukształtować grupę B2B w sekcji Creative Business Excellence konkursu festiwalowego.

Jeden z najczęściej nagradzanych fińskich dyrektorów kreatywnych

Eka jest jednym z najczęściej nagradzanych fińskich dyrektorów kreatywnych – zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Jego prace były nagradzane we wszystkich najważniejszych konkursach, w tym Golden Drum, Cannes Lions, Clio Awards, The One Show, LIA i Effie.

Jest częstym członkiem jury i prelegentem na wydarzeniach branżowych na całym świecie. W 2015 roku Ruola otrzymał nagrodę The Internationalist's Agency Innovator Award w Nowym Jorku. W ubiegłym roku Ruola otrzymał nagrodę Platinum Award przyznawaną przez organizację Grafia w Finlandii. Jest to najbardziej prestiżowa nagroda za całokształt osiągnięć w kraju, przyznawana za wyjątkową pracę w branży kreatywnej.

Eka jest znany ze swojej długiej pracy za sterami grupy hasan & partners, 30-letniej kreatywnej potęgi w krajach skandynawskich. W 2020 r. odszedł z agencji i kupił większościowy udział w fińskiej agencji hybrydowej Grupa Nitro, a w kwietniu 2021 r. powrócił na kreatywną arenę biznesową.

Niedawno Eka napisał także swoją pierwszą książkę marketingową, „The New 4 P's of Marketing”, która została opublikowana przez Alma Talent w maju 2021 roku.

Galeria Sław Golden Drum

Ściana to tylko ściana. Ale ten, czyje imię jest na niej zapisane, na krótko ociera się o nieśmiertelność. Wtedy ściana staje się Ścianą. Festiwal Golden Drum od dwudziestu siedmiu lat przyciąga wielkich wizjonerów i marzycieli, którzy odważnie i z pasją walczą o rozwój branży kreatywnej.

W miarę upływu czasu i rozwoju społeczeństwa mamy tendencję do zapominania nazwisk tych, którzy stworzyli fundamenty, na których dzisiejsi specjaliści budują wielkie dzieła. Założona w 2010 roku wirtualna ściana Galerii Sław Golden Drum zawiera nazwiska wybitnych kobiet i mężczyzn. Lista rozrasta się wraz z uważnym namysłem i poczuciem wdzięczności dla tych, których imion i czynów nigdy nie powinniśmy zapomnieć. Każdy nowy członek musi zostać zaakceptowany i przyjęty do Galerii Sław przez dotychczasowych członków.

Członkowie Galerii Sław Golden Drum w kolejności alfabetycznej

Jure Apih, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Catalin Dobre, Dushan Drakalski, Csaba Gosztonyi, Andrey Gubaydullin, Ami Hasan, Mariusz Jan Demner, Jaime Mandelbaum, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Johannes Newrkla, Günseli Özen, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Jorg Riommi, Jason Romeyko, Eka Ruola, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Vital Verlič, Jarek Ziebinski i Darek Zatorski.

Golden Drum Festival 2024 odbędzie się w dniach 9–10.10.2024 r. w hotelu Grand Hotel Bernardin, Portorož, Słowenia. Trwa przyjmowanie zgłoszeń na konkurs Golden Drum.

Źródło: Golden Drum

Dodatkowe informacje:

Najważniejsze informacje o festiwalu

Data i miejsce festiwalu: 9–10 października 2024 r., Grand Hotel Bernardin, Portorož, Słowenia.
Termin zgłoszeń: 21 sierpnia 2024 r., 23:59 CET
Termin zgłoszeń w ramach Super Early Bird: 28 czerwca 2024 r.
Ogłoszenie listy prac zakwalifikowanych do konkursów Golden Drum: 2 października 2024 r., 8:00 CET
Gala rozdania nagród Golden Drum: 10 października 2024 r.
System zgłoszeń: https://engine.goldendrum.com/  
Opłaty konkursowe: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices
Opłaty za wstęp:https://goldendrum.com/attend/delegate-fees

Media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
Twitter: https://twitter.com/golden_drummer
Youtube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival

Informacje o GOLDEN DRUM
Od samego początku festiwalowi Golden Drum przyświecała misja tworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej z miejsc, które w tamtym czasie określano jako kraje „nowej” Europy. Trzydzieści lat temu nauczyliśmy się postępować według zasad, tańcząc jednocześnie w rytm uderzeń własnego bębna. W świecie reklamy zasady nie stanowią wytycznych; są płótnem dla naszego artystycznego buntu. Szanujemy je, rozumiemy, a następnie przekształcamy w niezapomniane dzieło. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings i znajduje się w rankingu The Drum World Creative Rankings.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764