logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eko-akcja portalu Tetex: upcykling starych banerów

  PR 28.02.2015, przeczytano 1121 razy
ilustracjastrzałka
Torby trashki.pl i foliklo.com - przykład upcyklingu z odpadów plandekowych

Portal tekstyliów technicznych - Tetex.pl ma przyjemność zaprosić użytkowników serwisu Signs.pl do eko-akcji. Poszukujemy firm, które są zainteresowane oddaniem lub sprzedażą aukcyjną odpadów plandekowych, starych banerów reklamowych na rzecz producentów upcyklingowych wyrobów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eko-akcja-portalu-tetex%3A-upcykling-starych-banerow,24076,artykul.html

Upcykling - trend, który stawia na tworzenie nowych produktów z resztek materiałów. Akcja ma charakter non-profit. Portal umożliwia wymianie kontaktów biznesowych między artystami tworzącymi niesamowite produkty z odpadów reklamowych a wszystkimi, którzy chcą się pozbyć niepotrzebnych materiałów.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z portalem Tetex.pl: handlowy(at)tetex.pl

O samym upcyklingu przeczytacie więcej na blogu firmowym serwisu Tetex.pl - http://tetex.blog.pl/upcykling-sztuka-tworzenia-nowego-ze-starego/

Źródło: Tetex.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: TetexPL



TetexPL o sobie:

Tetex to europejski portal tekstyliów technicznych. Sprzedajemy, promujemy i doradzamy jak wykorzystać ich potencjał.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764