logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eko-akcja portalu Tetex: upcykling starych banerów

  PR 28.02.2015, przeczytano 1189 razy
ilustracjastrzałka
Torby trashki.pl i foliklo.com - przykład upcyklingu z odpadów plandekowych

Portal tekstyliów technicznych - Tetex.pl ma przyjemność zaprosić użytkowników serwisu Signs.pl do eko-akcji. Poszukujemy firm, które są zainteresowane oddaniem lub sprzedażą aukcyjną odpadów plandekowych, starych banerów reklamowych na rzecz producentów upcyklingowych wyrobów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eko-akcja-portalu-tetex%3A-upcykling-starych-banerow,24076,artykul.html

Upcykling - trend, który stawia na tworzenie nowych produktów z resztek materiałów. Akcja ma charakter non-profit. Portal umożliwia wymianie kontaktów biznesowych między artystami tworzącymi niesamowite produkty z odpadów reklamowych a wszystkimi, którzy chcą się pozbyć niepotrzebnych materiałów.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z portalem Tetex.pl: handlowy(at)tetex.pl

O samym upcyklingu przeczytacie więcej na blogu firmowym serwisu Tetex.pl - http://tetex.blog.pl/upcykling-sztuka-tworzenia-nowego-ze-starego/

Źródło: Tetex.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: TetexPL



TetexPL o sobie:

Tetex to europejski portal tekstyliów technicznych. Sprzedajemy, promujemy i doradzamy jak wykorzystać ich potencjał.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764