logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine

  PR 08.04.2020, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska naturalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eko-marketing-w-kwietniowym-wydaniu-ooh-magazine,386507,artykul.html

30 lat. Tyle czasu mamy na zatrzymanie ocieplenia, inaczej grozi nam wyginięcie. Wedle przewidywań ze szczytu klimatycznego ONZ z 2018 roku, wzrost globalnej temperatury o dwa stopnie Celsjusza zagrozi życiu setek milionów ludzi. I choć w obliczu obecnych problemów i wyzwań, tematyka eko i zagrożenia klimatyczne mogą wydawać się nieco bardziej odległe, nie należy o nich zapominać - również w kontekście marketingowym.

O tym, dlaczego to najwyższa pora, by biznes wdrażał rozwiązania proekologiczne i o tym, że ochrona środowiska może pozytywnie wpłynąć na rozwój gospodarki kraju mówi w wywiadzie na kolejnych stronach magazynu Barbara Rajkowska z Instytutu Ochrony Środowiska. Z Agnieszką Kotlińską, ekspertką ds. CSR w sieci Kaufland Polska, rozmawiamy o realizacji strategii CSR, ochronie środowiska, redukcji plastiku, produkcji ekoodzieży i innych inicjatywach proekologicznych. O stworzeniu od zera marki kosmetycznej, ekologicznym podejściu i działaniu w oparciu o zrównoważony rozwój oraz o kampanii wizerunkowej rozmawiamy natomiast z Eweliną Kwit-Betlej, twórczynią i właścicielką marki Resibo.

W numerze także wywiady i materiały przygotowane wraz z „Herbapol-Lublin", Mindshare, Schulz brand friendly czy Credit Agricole. Nie zabrakło jak zawsze świetnych felietonów naszych ekspertów. Krzysztof Sarnecki odpowiada na pytanie: "dlaczego Wasi klienci kupują właśnie od Was?", a podróżnik Artur Owczarski zabiera czytelników w świat reklamy wprost do Namibii i Botswany. W numerze także szeroki przegląd ekologicznych kampanii i aktywnośći marek, "zielonych" gadżetów oraz EVENTÓW, a także ekologicznych rozwiązań POS.

W numerze także szerokie podsumowanie lutowych targów Promo Show Professional oraz prezentacja wyników badania Barometr PSP - o rynku i branży reklamowej w Polsce oraz za granicą.

  • Najnowszy numer można już pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem
Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.
Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764