logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eko media w ofercie Api.pl

  PR 02.04.2020, przeczytano 667 razy
ilustracja

API.PL wprowadza do oferty ekologiczne media i podłoża do druku. Eko media są produkowane na bazie surowców mniej szkodliwych dla środowiska niż powszechnie stosowane PVC, a parametrami nie ustępują standardowym materiałom i mogą być ich stuprocentowymi zamiennikami. Niejednokrotnie dają nawet szersze możliwości zastosowania i pozwalają na uzyskanie prac lepszej jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eko-media-w-ofercie-api.pl,386388,artykul.html

Utylizacja materiałów wykonanych z PVC (polichlorek winylu) jest szkodliwa dla środowiska, a przy tym kosztowna. PVC po utylizacji traci swoją jakość i pierwotne właściwości. Jego stosowanie w mediach i podłożach do druku jest zatem nieefektywne ekonomicznie oraz, co nie mniej ważne, ma negatywny wpływ na ekologię. Materiałami, w których pokładane są największe nadzieje jeśli chodzi o poszukiwanie alternatywnych materiałów dla druku wielkoformatowego, są: PP (polipropylen), PET (politereftalan etylenu) oraz PE (polietylen). Proces ich recyklingu jest dużo bezpieczniejszy i mniej uciążliwy dla środowiska oraz tańszy. Zaletami wymienionych tworzyw jest możliwość ich powtórnego użycia i przetworzenia. Ich degradacja w środowisku jest zdecydowanie mniej szkodliwa niż PVC. Materiały z tych surowców stanowią główny trzon EKO oferty API.PL. Dodatkowym elementem są też materiały biodegradowalne, które niewątpliwie stanowią przyszłość druku reklamowego.

ilustracjastrzałka

W ofercie eko mediów znajdują się podłoża przeznaczone do zastosowania w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej oraz jako materiały promocyjne i informacyjne, gadżety reklamowe, czy materiały do oznaczeń. Z naszych materiałów ekologicznych z powodzeniem można produkować materiały reklamowe do wykorzystania zarówno w przestrzeni publicznej, tj. w biurach, sklepach i galeriach handlowych, halach wystawowych, salonach wystawienniczych, aptekach, restauracjach, jak również w branży home decor. W naszym asortymencie eko mediów znajdują się materiały na banery, billboardy, rollupy, grafiki wystawiennicze, kasetony, plakaty i materiały display, a nawet podświetlane reklamy typu citylight. W ofercie są też folie różnego przeznaczenia (w tym folie podłogowe), tapety, materiały elektrostatyczne i laminaty.

ilustracjastrzałka

Eko media, pod względem właściwości i funkcjonalności, nie ustępują standardowym materiałom. W zależności od typu, z powodzeniem można je stosować na wszystkie rodzaje podłoży: szkło, metal, tynk, beton, asfalt, drewno, płyta meblowa i podłoża papierowe. Są repozycjonowalne, co oznacza, że można aplikować je wielokrotnie. Dają się łatwo usuwać z podłoża, bez jego uszkodzenia.

ilustracjastrzałka

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764