logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eko projekt Cityboard Media dla Fabryki Norblina

  PR 29.06.2022, przeczytano 371 razy
ilustracjastrzałka

Cityboard Media wyprodukował dla Fabryki Norblina plecaki zrobione z plakatów billboardowych wykorzystanych w kwietniowej kampanii outdoorowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eko-projekt-cityboard-media-dla-fabryki-norblina,396420,artykul.html

Fabryka Norblina realizowała w kwietniu br. kampanię outdoorową między innymi na nośnikach Cityboard Media. Wykorzystane formaty to cityboard (6x3 m) i supercityboard (12x4 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat, czyli specjalne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy, a dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też zostać poddany recyklingowi i upcyklingowi. Na oba te kroki zdecydowała się Fabryka Norblina, która zamieniała miejscami plakaty wybranych konceptów Fabryki w połowie trwania kampanii, a także  z części zużytych plakatów uszyła 100 ekologicznych plecaków. – Jako firma zajęliśmy się kompleksową realizacją projektu. Plakaty zostały oczyszczone i przygotowane do przetworzenia. Po wyborze modelu plecaka i przygotowania haftów, szwalnia ruszyła z produkcją. Uszyliśmy trwałe i estetyczne plecaki, które trafiły do naszego klienta. Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować dla Fabryki Norblina ten eko projekt i dać naszym plakatom drugie życie – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa”, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.

- W Fabryce Norblina postawiliśmy na koncepty niespotykane nigdzie indziej, które tworzą klimat tego miejsca. Różnorodność oferty i wyjątkowość pofabrycznej przestrzeni to aspekty, które niewątpliwie wyróżniają nas na kulturalnej, rozrywkowej i kulinarnej mapie stolicy. Za Fabryką Norblina stoi także jej wspaniała historia, m. in. tworzonych tu dzieł sztuki użytkowej. To wszystko zdecydowało o formie i przesłaniu naszej kampanii promocyjnej, która oparta była na haśle „Jedynie w Fabryce Norblina” – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektor operacyjna w Grupie Capital Park.

Plecaki z billboardów trafią do wybranych partnerów firmy, zostaną także rozdystrybuowane jako nagrody w ekologicznych konkursach promujących zdrowy tryb życia. Na podobne rozwiązanie kilka lat temu zdecydował się ING Bank Śląski. W najbliższym czasie, Cityboard Media będzie przygotowywał podobne projekty eko dla innych klientów realizujących kampanie na ekoplakatach.

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764