logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eko-strefa AMS na Open Eyes Economy Summit w Krakowie

  PR 15.11.2019, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesne zielone wiaty przystankowe oraz ekologiczny słup fotowoltaiczny AMS towarzyszą kongresowi Open Eyes Economy Summit, który odbywa się w dniach 19-20 listopada 2019 roku w ICE w Krakowie. AMS jest Partnerem Merytorycznym kongresu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eko-strefa-ams-na-open-eyes-economy-summit-w-krakowie,384725,artykul.html

Zielona wiata wyposażona jest w nowoczesny cyfrowy citylight, na którym prezentowany jest ekologiczny kontent, jedną z jej ścian tworzą zielone pnącza, a dach wyposażony jest w panele fotowoltaiczne. Na wiacie dostępny jest także panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie agendy wydarzenia oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można bezpłatnie doładować telefon. Oprócz zielonej wiaty, w eko-strefie znajduje się również słup solarny – w pełni zasilany energią słoneczną. Na terenie ICE stanął także nośnik Digital Citylight, na którym można na żywo śledzić treści publikowane w sieci oznaczone  hasztagiem wydarzenia.

Dodatkowo na dachu wiaty przystankowej nieopodal ICE zainstalowany został dywan rozchodnikowy. Wszystko to wpisuje się w działania AMS na rzecz wprowadzania w życie idei smart city – tworzenia miasta inteligentnego poprzez ekologiczne, nowoczesne oraz funkcjonalne rozwiązania

Przypomnijmy, że proekologiczny projekt „Zielone przystanki” zrealizowany przez AMS w Krakowie został nagrodzony srebrem w konkursie Innovation 2019. Na przystankach pojawiły się ekologiczne moduły, których głównym motywem są żywe rośliny, tworzące naturalną ochronę antysmogową.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764