logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekocuda zaufały Triple PR po raz drugi

  PR 21.11.2022, przeczytano 157 razy

Ekocuda to Targi Kosmetyków Naturalnych, które odbywają się dwa razy w roku. Jesienna edycja gości w Poznaniu, Warszawie i Gdańsku. Tegoroczna odsłona marki Ekocuda obfituje w nowości. Wydarzenie w stolicy ma nowy charakter, spotkaniu wystawców i pasjonatów produktów naturalnych towarzyszy branżowy Kongres ze specjalną strefą B2B oraz Influencers. W tle dla eko-marek trwa konkurs Ekocuda Beauty Awards. Agencja Triple PR po raz drugi odpowiada za działania komunikacyjne dla wszystkich wydarzeń pod parasolem marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekocuda-zaufaly-triple-pr-po-raz-drugi,398057,artykul.html

Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda są wyjątkowym wydarzeniem, które skupia ogromną liczbę wystawców, marek i produktów w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów kosmetyków naturalnych – zarówno tych, którzy je wytwarzają, jak i świadomych konsumentów, którzy chętnie po nie sięgają.

Ekocuda to jednak nie tylko sezonowe targi, ale przede wszystkim edukacja oraz poszerzanie świadomości konsumentów oraz wyróżnienie i integracja środowiska producentów, i konsumentów marek ekologicznych. W tle tegorocznej edycji po raz pierwszy w historii marki odbywa się konkurs Ekocuda Beauty Awards. Nagrody, które mają na celu nagrodzić i promować wyjątkowe produkty młodych polskich marek kosmetyków naturalnych.

Agencja Triple PR wspiera strategicznie i komunikacyjnie rozwój targów Ekocuda oraz Ekocuda Beauty Awards. Agencja odpowiedzialna jest także za całość działań Media Relations, Influencer Marketing oraz koordynację branżowego Kongresu i stref towarzyszących (Strefa B2B i Influencers & Chillout) w Warszawie. Do zadań Triple PR należy także bieżące doradztwo, współpraca z mediami, patronami oraz influencerami.

Po stronie agencji za koordynację projektu odpowiedzialne są Anna Olkowicz oraz Kinga Ostrowska, Senior PR Consultant ze wsparciem w zakresie Targów Magdaleny Drązikowskiej, Junior PR Consultant Antoniny Kaliciak, Junior PR Consultant oraz Aleksandry Konopki, Junior PR Consultant w zakresie Ekocuda Beauty Awards.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764