Ekocuda to Targi Kosmetyków Naturalnych, które odbywają się dwa razy w roku. Jesienna edycja gości w Poznaniu, Warszawie i Gdańsku. Tegoroczna odsłona marki Ekocuda obfituje w nowości. Wydarzenie w stolicy ma nowy charakter, spotkaniu wystawców i pasjonatów produktów naturalnych towarzyszy branżowy Kongres ze specjalną strefą B2B oraz Influencers. W tle dla eko-marek trwa konkurs Ekocuda Beauty Awards. Agencja Triple PR po raz drugi odpowiada za działania komunikacyjne dla wszystkich wydarzeń pod parasolem marki.
Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda są wyjątkowym wydarzeniem, które skupia ogromną liczbę wystawców, marek i produktów w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów kosmetyków naturalnych – zarówno tych, którzy je wytwarzają, jak i świadomych konsumentów, którzy chętnie po nie sięgają.
Ekocuda to jednak nie tylko sezonowe targi, ale przede wszystkim edukacja oraz poszerzanie świadomości konsumentów oraz wyróżnienie i integracja środowiska producentów, i konsumentów marek ekologicznych. W tle tegorocznej edycji po raz pierwszy w historii marki odbywa się konkurs Ekocuda Beauty Awards. Nagrody, które mają na celu nagrodzić i promować wyjątkowe produkty młodych polskich marek kosmetyków naturalnych.
Agencja Triple PR wspiera strategicznie i komunikacyjnie rozwój targów Ekocuda oraz Ekocuda Beauty Awards. Agencja odpowiedzialna jest także za całość działań Media Relations, Influencer Marketing oraz koordynację branżowego Kongresu i stref towarzyszących (Strefa B2B i Influencers & Chillout) w Warszawie. Do zadań Triple PR należy także bieżące doradztwo, współpraca z mediami, patronami oraz influencerami.
Po stronie agencji za koordynację projektu odpowiedzialne są Anna Olkowicz oraz Kinga Ostrowska, Senior PR Consultant ze wsparciem w zakresie Targów Magdaleny Drązikowskiej, Junior PR Consultant Antoniny Kaliciak, Junior PR Consultant oraz Aleksandry Konopki, Junior PR Consultant w zakresie Ekocuda Beauty Awards.
Źródło: Triple PR