logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekodrukowanie z Mimaki na targach FESPA Digital 2011

   12.05.2011, przeczytano 1994 razy

Na targach FESPA Digital w Hamburgu (hala A4, stoisko D20) firma Mimaki zaprezentuje rozwiązania drukujące przyjazne środowisku wykorzystywane w seriach drukarek inkjetowych - UJV-160 oraz CJV30. Dzięki kooperacji z dostawcami podłoży Avery Dennison oraz MACtac, Mimaki chce pokazać, jak produkować odpowiedzialnie względem środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekodrukowanie-z-mimaki-na-targach-fespa-digital-2011,12521,artykul.html

Wielkoformatowa, hybrydowa drukarka Mimaki UJV-160 wykorzystuje technologię utrwalania UV LED, która dzięki niskiej emisji ciepła pozwalać ma na znaczące oszczędności energii zużywanej do pracy urządzenia, a także na zadruk podłoży wrażliwych na wysokie temperatury. Dodatkowo atramenty Mimaki utrwalane w technologii UV LED są dostępne w zwrotnych opakowaniach 600 cc i zawierać mają niski poziom substancji VOCs (lotnych składników organicznych).

Na targach FESPA drukarka UJV-160 będzie drukować na folii bez PVC od Avery Dennison. Podłoże to charakteryzuje się warstwą przylepną wolną od rozpuszczalników i eliminować ma problem utylizacji odpadów z pochodnymi związków halogenowych, umożliwiając użytkownikowi druk w wysokiej rozdzielczości (do 1200 x 1200 dpi) przy mniejszym negatywnym wpływie na środowisko.

Seria drukarek do trwałych zastosowań zewnętrznych firmy Mimaki, CJV30, będzie na targach wykorzystywała atramenty eko-solwentowe ES3 na samoprzylepnym podłożu bez PVC od firmy MACtac. Taka kombinacja pozwalać ma na osiąganie przyjaznych środowisku wydruków np. grafiki okiennej, plakatów czy etykiet. Seria CJV30 firmy Mimaki zużywać ma relatywnie niewiele atramentu i wymagać podgrzania podłoża w niewielkim stopniu, co przekłada się na niskie zużycie energii.

Oprócz modeli wymienionych powyżej, zwiedzający stoisko Mimaki będą mogli zapoznać się z praktycznie pełnym portfolio urządzeń drukujących i tnących japońskiego producenta. Znajdą się wśród nich:

  • drukarka JV34-260, 
  • drukarka płaska JFX-1631plus, 
  • kompaktowa, nabiurkowa drukarka UV LED UJF-3024, 
  • superwielkoformatowa drukarka JV5-320DS i serie Tx400-1800D oraz Tx400-1800B


Źródło: Mimaki
www.mimakieurope.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764