logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekoenergia na Start: kampania Innogy Polska i Wspieram.to

  PR 07.05.2020, przeczytano 757 razy
ilustracja

innogy Polska wspólnie ze Wspieram.to rozpoczyna ogólnopolską proekologiczną kampanię crowdfundingową EKOenergia na Start. Celem akcji jest wezwanie do kreatywności ekologicznej i inspirowanie do pozytywnego zaangażowania na rzecz środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekoenergia-na-start%3A-kampania-innogy-polska-i-wspieram.to,386922,artykul.html

Na potrzeby akcji, na platformie Wspieram.to powstała nowa kategoria Ekologia dedykowana projektom z tego obszaru. Od dziś inicjatywy na rzecz  ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, które potrzebują wsparcia finansowego, będą miały swoje miejsce w sieci.

- Ekologia i zrównoważony rozwój to serce biznesu innogy. Od lat działamy na rzecz wsparcia proekologicznego, począwszy od aktywności lokalnych, a skończywszy na wielkoskalowych działaniach, takich jak car sharing innogy go! – mówi Janusz Moroz, Członek Zarządu ds. Handlu w innogy Polska. – Wspólnie ze Wspieram.to chcieliśmy stworzyć miejsce, w którym spotkają się wszyscy ludzie zaangażowani w budowanie pozytywnego ekosystemu. Dzięki społecznościowemu zaangażowaniu online, nawet w tak trudnych warunkach jak epidemia, jesteśmy w stanie dalej działać na rzecz poprawy klimatu i ochrony środowiska.

Każdy może powstrzymać zmiany klimatyczne

Każdy może wziąć udział w kampanii i zgłosić swój projekt do 21 maja 2020 roku. Kampania ma charakter ogólnopolski, ale same inicjatywy mogą być lokalne. Najważniejszy jest ich cel, czyli pozytywny wpływ na środowisko.

- Obecnie jesteśmy jedną z najpopularniejszych i najbardziej doświadczonych polskich platform crowdfundingowych. Sama idea jest w naszym kraju stosunkowo nowa, jednak od samego początku generuje ogromne zainteresowanie społeczności internetowych. Wspólnie z firmą innogy postanowiliśmy zainicjować nową na naszej stronie kategorię: Ekologia i zainaugurować ją kampanią EKOenergia na Start. W ten sposób chcemy wezwać wszystkich ekoaktywnych,  którym nie są obojętne  zmiany klimatu i środowiska do pozytywnej proaktywności. Jednocześnie otwieramy wspólną przestrzeń dla pomysłodawców, których projekty będą miały szansę na realizację – mówi Marcin Galicki, Prezes Wspieram.to.

Kampania EKOenergia na Start wykorzystuje mechanizm finansowania społecznościowego i jest podzielona na 3 etapy. Pierwszym z nich jest rekrutacja, podczas której chętni mogą zgłaszać swoje proekologiczne inicjatywy na platformę Wspieram.to. Mają na to czas do 21 maja 2020 roku.

22 maja rozpocznie się zbiórka funduszy na projekty z kategorii Ekologia. Użytkownicy, którzy wezmą udział w zbiórce zdecydują również, który projekt otrzyma cegiełkę z dofinansowaniem od innogy. Do każdej pierwszej wpłaty od pojedynczego uczestnika zbiórki o minimalnej wartości 10 zł, innogy dołoży dofinansowanie – drugie 10 zł. Etap ten potrwa do 12 czerwca br. Po tym terminie, zbiórki w kategorii Ekologia będą trwały dalej, a kampania EKOenergia na Start przejdzie do kolejnego etapu. Organizatorzy wybiorą trzy projekty, które wyróżniły się na tle innych podczas trwania kampanii EKOenergia na Start. Otrzymają one dodatkowe wsparcie od firmy o łącznej wartości min. 9 000 zł. Ogłoszenie zwycięskich projektów i tym samym finał całej kampanii nastąpi 22 czerwca 2020 roku.

Każdy zgłoszony projekt ma szansę nie tylko na dofinansowanie, ale również bezpłatną promocję. Poszczególne etapy kampanii będą relacjonowane na kanałach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku Wspieram.to, Facebooku innogy, Instagramie i w mediach ogólnopolskich. Historie trzech wybranych projektów zostaną zaprezentowane w mediach.

Źródło: innogy Polska, Wspieram.to

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764