logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekologiczna nowość w ofercie papierów Konica Minolta

  PR 16.12.2008, przeczytano 728 razy
ilustracjastrzałka

Konica Minolta rozszerzyła swoją ofertę papierów biurowych o nowy ekologiczny papier LETTURA COPY. LETTURA to wysokiej jakości papier biurowy przeznaczony do kopiarek, drukarek laserowych i atramentowych oraz urządzeń typu fax. Jest w 100% produkowany z makulatury i posiada pierwszy na świecie certyfikat ekologiczny „Błękitny anioł”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekologiczna-nowosc-w-ofercie-papierow-konica-minolta,8237,artykul.html

LETTURA znajdzie zastosowanie w każdej firmie, która w codziennej aktywności pragnie korzystać nie tylko z rozwiązań ekonomicznych, ale również przyjaznych dla środowiska naturalnego. Nowy ekologiczny papier z oferty Konica Minolta charakteryzuje się bardzo wysoką nieprzezroczystością (98%), co jest ogromną zaletą przy druku dwustronnym. Nie został poddany agresywnym procesom wybielającym, co sprawia, że nie jest papierem białym, lecz lekko kremowym w naturalnym, przyjaznym dla oka odcieniu. Papier LETTURA oferowany jest w standardowych ryzach po 500 arkuszy, w formacie A4 i gramaturze 80g/cm2.

Oferta papierów firmy Konica Minolta obejmuje trzy rodzaje papierów biurowych: Konica Minolta Standard - ekonomiczny papier klasy C+ do urządzeń biurowych laserowych i atramentowych, Konica Minolta Profi - uniwersalny papier klasy B+ do biurowych wydruków kolorowych i czarno-białych oraz Konica Minolta Original - najwyższej jakości papier klasy A, idealny do wydruków dwustronnych w kolorze i czarno-białych, produkowany w innowacyjnej trójwarstwowej technologii Triotec. Ponadto w ofercie Konica Minolta znajdują się papiery Color Copy stworzone specjalnie z myślą o kolorowym druku cyfrowym (formaty A3, A4, A3+, SRA3). Zapewniają uzyskanie wysokich kontrastów i precyzyjnego odwzorowania kolorów w prezentacjach multimedialnych, profesjonalnych projektach graficznych, a także przy wydruku zdjęć. Konica Minolta oferuje również szeroką gamę papierów kolorowych – IQ Color, papier banerowy w formacie 1200x297 mm oraz papiery ozdobne Top Style, przeznaczone do korespondencji biznesowej, tworzenia wizytówek, listów z gratulacjami, certyfikatów, zaproszeń i kartek okolicznościowych.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764