logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Ekologiczne ekspozytory

  PR 17.12.2017, przeczytano 1193 razy
ilustracja

Rzućmy okiem na kolejną grupę trendów, które z pewnością wpłyną na materiały point-of-sale, a w tym ekspozytory reklamowe na całym świecie. Wielu z was może to pomóc w produkcji własnych POS, wielu może zaaplikuje trendy do innych dziedzin handlu i reklamy. Wszystkie chwyty dozwolone, byle było skutecznie i efektownie. I oczywiście zielono, ale o tym dopiero w poście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekologiczne-ekspozytory,34888,artykul.html

Ekomania

Dbanie o środowisko jest trendem podobnym do klasycznej małej czarnej – niezależnie od panującej chwilowo mody, jest on obecny zawsze. Dlatego też producenci materiałów POS coraz częściej stawiają na karton, tekturę, czy drewno, rezygnując tym samym z tworzywa sztucznego. Właśnie tektura i drewno jako surowce do produkcji displayów mogą być tegorocznym nurtem. Ich naturalność nadaje materiałom wspierającym sprzedaż lekki i naturalny charakter.

Co więcej, tekturę można zadrukować grafiką drewnopodobną i wówczas mamy nie tylko display imitujący drewno, ale również znacznie niższe koszty wyprodukowania, transportu, czy utylizacji takiego stojaka. Dobrze zaprojektowany utrzyma ciężkie produkty tak samo jak drewno i będzie równie efektowny. W dodatku taki display z tektury możemy częściej odświeżać, zmieniając grafikę w zależności od sezonu, promocji, kanału dystrybucji, gdzie drewno nadal pozostaje dużo droższym surowcem.

Jak widać, różnorodne, ale ekologiczne ekspozytory reklamowe być może zawładną tegorocznym reklamowym światem.

Drukowanie trójwymiarowe

Właściwie w każdej branży wzrasta popularność druku 3D. Możemy się poszczycić, bo to Polacy stworzyli najlepszą drukarkę 3D na świecie. Być może stanie się ona naszym nowym dobrem eksportowym po wywalczeniu sobie zwycięstwa w prestiżowym i najważniejszym dla segmentu druku 3D rankingu 3D Hubs.

Coraz więcej materiałów i surowców można wykorzystywać do przygotowywania modeli przestrzennych, a same drukarki tanieją. Ta technologia może dużo ułatwić, także w dziedzinie POS, tj. np. prototypów, ponieważ daje ona możliwość zaprojektowania i stworzenia potrzebnych, czy zamiennych elementów właściwie bez odchodzenia od biurka.

Na razie oczywiście druk 3D bardziej opłaca się w przypadku, gdy prototypy displayów i standów mają być wyprodukowane na skalę przemysłową, ale kto wie, może wkrótce stanie się dostępny dla większej grupy zainteresowanych?

Realna fikcja

Dla wielu technologie takie jak druk 3D, komunikowanie się z klientem przy pomocy smartfona czy ekrany dotykowe wbudowane w displaye jeszcze niedawno zdawały się zupełnie nierealne. Opowiadania o nich przypominały filmy science-fiction, których akcja toczy się w odległej przyszłości. Już teraz możemy jednak powiedzieć, że technologia pędzi naprzód i to, co 10 lat temu było zupełną fantazją, dzisiaj jest rzeczywistością.

Istnieje więc prawdopodobieństwo, że już niedługo to ekologiczne i zdigitalizowane displaye staną się głównym bohaterem filmu. Być może to, co do tej pory należało raczej do gatunku „science”, zostanie wprowadzone w życie i będzie dostępne,  a teraźniejsze „fiction” stanie się realne?

Może już niedługo ekspozytory reklamowe wydrukujemy w domu na drukarkach 3D za niewielką cenę? Pytania można by mnożyć i mnożyć. Czas pokaże. My na pewno nie omieszkamy śledzić, które z trendów rzeczywiście są realizowane, a które prognozy się nie sprawdziły. Pozostańcie z nami!

Ewa Studniarek

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (spam: kryptoreklama na rzecz firmy Waps-Kart, Bytom)

,

Ekspozytory wymienionej firmy mają więcej wad niż zalet.
Nie polecam.
  

Najnowsze w tym dziale

Czego branżę PR uczy współpraca Lorda Kruszwila i samorządu województwa podlaskiego?
Influencer marketing to jedna z mocniej rozwijającej się w ostatnich latach gałęzi marketingu, korzystają z tego narzedzia także PR-owcy. Po wsparcie do twórców zwracają się nie tylko marki komercyjne (od tych globalnych np. Coca-Cola, po mniejsze lokalne np. restauracje i zakłady usługowe), ale też stowarzyszenia, fundacje instytucje pożytku publicznego (np. WOŚP...
Wittchen z Bluerank – jak podwoić sprzedaż z wyszukiwarki Google
Wittchen jest rozpoznawalną w Polsce marką z ponad 20-letnią tradycją, oferującą ekskluzywną galanterię skórzaną, w tym walizki, torebki, ubrania i akcesoria skórzane. Chcąc dynamicznie zwiększyć udział w rynku, firma rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Bluerank.
Tak uśmiech, jak i grymas, to niewerbalne sposoby komunikacji międzyludzkiej. Umiejętność odszyfrowania tego, co oznaczają, to prawie jak czytanie w myślach. Już niedługo taki dar posiądzie biznes. Według firm analitycznych, sektor światowej gospodarki zajmujący się automatycznym rozpoznawaniem emocji już w 2021 osiągnie wartość 40 mld USD, a zaledwie 3 lata później...
Reputacja stanowi 63 proc. wartości rynkowej przedsiębiorstwa
Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick, globalną sieć działającą w obszarze komunikacji i zaangażowania, reputacja ma coraz większe znaczenie i staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych, reputacja odpowiedzialna jest średnio za...
Zmiany i wyzwania w handlu 4.0 – technologie w służbie maszynowej
Rozważania na temat cyfrowej transformacji w sektorze internetowego handlu zdają się mieć nieco groteskowy charakter, z racji tego, że każda platforma sprzedażowa opiera większość swojego funkcjonowania na nowych technologiach. Mimo wszystko, wchodząc w nowy rok, warto przeanalizować dynamikę rozwoju IT i e-handlu w branżach, z którymi najtrudniej utożsamić nam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764