logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekologiczne zmywanie w jesiennej odsłonie kampanii Amica

  PR 23.09.2022, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Zmywanie może być źródłem oszczędności dzięki nowoczesnym zmywarkom – tak przekonuje producent sprzętu AGD, Grupa Amica. Nowa odsłona kampanii, którą zainicjowano wiosną w social mediach marki, edukuje konsumentów w zakresie ekologii i energooszczędności dzięki cennym poradom EKOta. Postać dowcipnego kocura posiadającego szeroką wiedzę z zakresu ekologii i funkcjonalnych rozwiązań znów zagości w kanałach własnych marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekologiczne-zmywanie-w-jesiennej-odslonie-kampanii-amica,397319,artykul.html

Czy wiecie, kiedy najlepiej uruchomić zmywarkę, jak zużyć mniej wody, i który z dostępnych programów zmywania pozwala skutecznie oszczędzać wodę i energię? Na te pytania chce w przystępny sposób odpowiadać wiodący producent energooszczędnych i wielofunkcyjnych zmywarek, Grupa Amica. Producent uruchomił nową odsłonę kampanii edukacyjnej „Bądź przEKOtem oszczędzania”, która ma na celu promowanie trendu na świadome oszczędzanie zasobów naturalnych i energetycznych. Jak podkreśla producent, to co dobre dla środowiska, jest dobre również dla użytkownika i jego domowego budżetu.

– Projektujemy sprzęt AGD, który odpowiada na szereg problemów i potrzeb użytkowników. Wykorzystując nowoczesne technologie, możemy nie tylko ułatwiać naszym klientom wykonywanie wielu codziennych zadań, ale też pomagać im w zaoszczędzeniu czasu, pieniędzy czy zasobów. Nasza kampania mówi zarówno o korzyściach bezpośrednich, dla portfela, jak i dla środowiska naturalnego. Chcemy przyczyniać się do wzrostu świadomości ekologicznej i do rozwoju pozytywnych nawyków dzięki edukowaniu w przystępny sposób – jak choćby w kampanii „Przechowuję, nie marnuję”, czy właśnie w tym projekcie – mówi Małgorzata Fuszpaniak manager ds. komunikacji kategorii marki Amica.

W trosce o środowisko, EKOt będzie doradzał wszystkim obserwującym profile producenta w mediach społecznościowych, z jakich funkcjonalności zmywarek korzystać, by lepiej oszczędzać wodę czy energię elektryczną. W obniżeniu rachunków pomagają przede wszystkim wysoka klasa energetyczna B, dzięki której zmywarka zużywa 39% mniej energii w stosunku do sprzętu klasy F, a także specjalny zbiornik ReWater Tank – umożliwia on higieniczne przechowywanie wody z ostatniego płukania umytych naczyń i ponowne jej wykorzystanie w kolejnym cyklu, co pozwala zaoszczędzić nawet 500 l wody rocznie. Producent edukuje również w zakresie korzystania z programu Eco, udowadniając, że mimo długiego czasu trwania, ogranicza zużycie wody o 42% i prądu o 40% w stosunku do intensywnych programów zmywania.

Oprócz wyróżniających się stylistyką i zielonym kolorem postów z bohaterem kampanii, dla marki zostały przygotowane statyczne i animowane bannery przedstawiające poszczególne funkcjonalności sprzętów, a także materiały wideo na kanale YouTube Amica AGD.

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764