logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekologiczny mural Lilou w ścisłym centrum Warszawy

  PR 25.08.2021, przeczytano 326 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu 2021 roku w ścisłym centrum Warszawy, przy prestiżowej ulicy Mokotowskiej, zaprezentowany został ekologiczny mural Lilou – marki personalizowanej biżuterii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekologiczny-mural-lilou-w-scislym-centrum-warszawy,392737,artykul.html

Wyjątkowe, wielkoformatowe malowidło ścienne o powierzchni ponad 133 m2, zostało zaprojektowane przez jedną z czołowych polskich ilustratorek Karolinę Pawelczyk, namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały ponad 100 godzin. Projekt doskonale wpisuje się w zabytkową tkankę miasta przyciągając uwagę okolicznych mieszkańców i turystów, a co najważniejsze, oczyszcza powietrze. Do jego namalowania została użyta farba antysmogowa, która może pochłaniać nawet połowę zawieszonych w powietrzu tlenków azotu, dwutlenku siarki oraz szkodliwych pyłów. Tym samym mural przez pół roku będzie oczyszczać środowisko z zanieczyszczeń.

Ilustracja przedstawiająca butik znajdujący się w tym samym budynku oraz kod QR ma za zadanie zachęcić odbiorców, aby weszli do świata marki Lilou. Skanując kod telefonem można w szybki i wygodny sposób odwiedzić stronę Lilou.pl.

Za realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media, posiadający w swoim portfolio blisko 70 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby ekologiczne.

Źródło: Braughman Group Media Polska Sp. z o.o.

www.braughman.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764