logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekomural Kasztelana z okazji 700 lat miasta Sierpc

  PR 03.08.2022, przeczytano 324 razy
ilustracjastrzałka

Kasztelan warzony w Browarze w Sierpcu postanowił uczcić rocznicę założenia miasta tworząc mural o powierzchni niemal 300 m2. Centralną postacią muralu jest  Kasztelan, a farby, którymi go namalowano mają właściwości antysmogowe (zmniejszają smog poprzez redukcję tlenków azotu). Urodziny miasta zbiegają się z 50-leciem działania tutejszego browaru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekomural-kasztelana-z-okazji-700-lat-miasta-sierpc,396796,artykul.html

Kasztelan jest marką regionalną, wywodzącą się z Sierpca i warzoną w Browarze Kasztelan. Dlatego z okazji doniosłej rocznicy 700-lecia istnienia miasta powstał pomysł, by podkreślić jego piwny rodowód.

Mural o wymiarach ok. 13x23m został stworzony na ścianie budynku przy ul. Świętokrzyskiej 11, niemalże w sercu miasta Sierpc. Przedstawia on bohatera marki Kasztelan w szlacheckim stroju, na koniu, z kuflem piwa w dłoni. Kasztelan zachęca do wspólnego świętowania urodzin miasta wszystkich mieszkańców i odwiedzających.

- Jesteśmy dumni z regionalnego pochodzenia naszej marki, dlatego przyłączyliśmy się do świętowania 700-lecia Sierpca. Życzymy mieszkańcom kolejnych wielu lat dynamicznego rozwoju miasta. Uznaliśmy, że mural przygotowany we współpracy z Fundacją EcoEvolution z zastosowaniem innowacyjnych farb to wartościowy prezent dla mieszkańców i miasta, wpisujący się w obecne wyzwania, np. zanieczyszczenie powietrza i zmiany klimatyczne, przed którymi wszyscy stoimy – mówi Barbara Rozbicka-Śledź, Junior Brand Manager marki Kasztelan.

Paweł Lisowski, Fundacja EcoEvolution.org: - 700 lat za nami, a co przed nami? Mamy nadzieję, że kolejne tysiąclecia. Kryzys klimatyczny jest jednak faktem. Mural namalowano z wykorzystaniem nowoczesnych farb, które redukują m.in. szkodliwe tlenki azotu. Druga innowacyjność to jasne tło muralu. Im więcej jasnych kolorów na budynkach, tym skuteczniej eliminujemy miejskie wyspy ciepła. Szacuje się, że do 2050 roku 70% ludności będzie mieszkać w miastach, również  w Sierpcu. Zakładając, że 60% infrastruktury nie zostało jeszcze nawet zbudowane, już teraz powinniśmy się zastanawiać, jak rozwijać miasta. Kasztelan pokazuje jedną z dróg - zmieniajmy ściany w oczyszczacze powietrza zasilane słońcem i polubmy się z jasnymi kolorami.

EKOmural “Świętujemy 700-lat Sierpca” ma moc 160 drzew. Wynika to z tego, że aż 160 mkw. pomalowano ekologiczną farbą KNOxOUT, która zwiera technologię CrystalACTIV. Ściana dosłownie zamieniła się w oczyszczacz powietrza zasilany słońcem. Dziennie filtruje 480 000 m3 powietrza i redukuje ok. 70 g tlenków azotu (do 0,44 z 1 mkw.). Takie ściany będą domeną miast przyszłości. Mural będzie można oglądać do końca 2022 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ale potworek.

avatar użytkownika
,

Poziom reklamy odzwierciedla jakość reklamowanego produktu.
Tak być powinno zawsze.
  

avatar użytkownika
,

Grafika nawiązuje do motywu przewodniego i key-visualu bieżącej kampanii tej marki. Jeśli już oceniać, to należałoby robić to w kontekście całej kampanii i jej skuteczności w grupie docelowej.  

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764