logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekomural Kasztelana z okazji 700 lat miasta Sierpc

  PR 03.08.2022, przeczytano 1336 razy
ilustracjastrzałka

Kasztelan warzony w Browarze w Sierpcu postanowił uczcić rocznicę założenia miasta tworząc mural o powierzchni niemal 300 m2. Centralną postacią muralu jest  Kasztelan, a farby, którymi go namalowano mają właściwości antysmogowe (zmniejszają smog poprzez redukcję tlenków azotu). Urodziny miasta zbiegają się z 50-leciem działania tutejszego browaru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekomural-kasztelana-z-okazji-700-lat-miasta-sierpc,396796,artykul.html

Kasztelan jest marką regionalną, wywodzącą się z Sierpca i warzoną w Browarze Kasztelan. Dlatego z okazji doniosłej rocznicy 700-lecia istnienia miasta powstał pomysł, by podkreślić jego piwny rodowód.

Mural o wymiarach ok. 13x23m został stworzony na ścianie budynku przy ul. Świętokrzyskiej 11, niemalże w sercu miasta Sierpc. Przedstawia on bohatera marki Kasztelan w szlacheckim stroju, na koniu, z kuflem piwa w dłoni. Kasztelan zachęca do wspólnego świętowania urodzin miasta wszystkich mieszkańców i odwiedzających.

- Jesteśmy dumni z regionalnego pochodzenia naszej marki, dlatego przyłączyliśmy się do świętowania 700-lecia Sierpca. Życzymy mieszkańcom kolejnych wielu lat dynamicznego rozwoju miasta. Uznaliśmy, że mural przygotowany we współpracy z Fundacją EcoEvolution z zastosowaniem innowacyjnych farb to wartościowy prezent dla mieszkańców i miasta, wpisujący się w obecne wyzwania, np. zanieczyszczenie powietrza i zmiany klimatyczne, przed którymi wszyscy stoimy – mówi Barbara Rozbicka-Śledź, Junior Brand Manager marki Kasztelan.

Paweł Lisowski, Fundacja EcoEvolution.org: - 700 lat za nami, a co przed nami? Mamy nadzieję, że kolejne tysiąclecia. Kryzys klimatyczny jest jednak faktem. Mural namalowano z wykorzystaniem nowoczesnych farb, które redukują m.in. szkodliwe tlenki azotu. Druga innowacyjność to jasne tło muralu. Im więcej jasnych kolorów na budynkach, tym skuteczniej eliminujemy miejskie wyspy ciepła. Szacuje się, że do 2050 roku 70% ludności będzie mieszkać w miastach, również  w Sierpcu. Zakładając, że 60% infrastruktury nie zostało jeszcze nawet zbudowane, już teraz powinniśmy się zastanawiać, jak rozwijać miasta. Kasztelan pokazuje jedną z dróg - zmieniajmy ściany w oczyszczacze powietrza zasilane słońcem i polubmy się z jasnymi kolorami.

EKOmural “Świętujemy 700-lat Sierpca” ma moc 160 drzew. Wynika to z tego, że aż 160 mkw. pomalowano ekologiczną farbą KNOxOUT, która zwiera technologię CrystalACTIV. Ściana dosłownie zamieniła się w oczyszczacz powietrza zasilany słońcem. Dziennie filtruje 480 000 m3 powietrza i redukuje ok. 70 g tlenków azotu (do 0,44 z 1 mkw.). Takie ściany będą domeną miast przyszłości. Mural będzie można oglądać do końca 2022 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ale potworek.

avatar użytkownika
,

Grafika nawiązuje do motywu przewodniego i key-visualu bieżącej kampanii tej marki. Jeśli już oceniać, to należałoby robić to w kontekście całej kampanii i jej skuteczności w grupie docelowej.  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764