logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekonsument – co Polacy robią w sieci?

  PR 08.06.2020, przeczytano 578 razy

3 czerwca miało miejsce kolejne spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowane przez Dentsu Aegis Network Polska wraz z Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider i Brief. Webinarium odbyło się pod hasłem „eKonsument – co polacy robią w sieci?”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekonsument-%E2%80%93-co-polacy-robia-w-sieci,387334,artykul.html

Gospodarzem spotkania była Małgorzata Niska, Digital Development Director, która moderowała wydarzenie i sprawowała nad nim opiekę. Wśród ekspertów, którzy tego dnia mieli swoje prelekcje wystąpili: Paulina Gadowska, Senior Research Analyst w Dentsu Data Services, Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt, Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, Michał Protasiuk, Research Manager CEE w Google, Karol Karpiński, Client Solutions Manager w Facebook oraz Weronika Szczepanik, Senior Project Manager w Dentsu. Prelegenci pochylili się nad o tym co przyciąga dzisiejszego konsumenta i jak marki w odważny i niesztampowy sposób walczą o jego atencję.

Rok 2020 upewnia nas w przekonaniu, że mobile jest przestrzenią, w której warto być - niezależnie czy kryzys gospodarczy minie czy nastąpi kolejna jego fala – ważne jest, by wkroczyć do wirtualnej rzeczywistości ze swoim produktem czy usługą i w tej przestrzeni zawalczyć o  uwagę konsumenta. Tendencje zakupowe czy codzienne nawyki na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy uległy znaczącej zmianie. Szukamy porad, oglądamy tutoriale, zwiedzamy wystawy, częściej korzystamy z dostaw, poruszamy się bezpieczniejszymi środkami transportu jak np. miejskimi hulajnogami. Sam produkt jednak nie stanowi istoty sukcesu, bo podobnych do siebie usług jest całe mnóstwo. Liczy się idea, to jakie wartości prezentuje marka go oferująca. Trzeba pamiętać, że zarówno po stronie usługodawcy jak i konsumenta stoją ludzie. To czas na wsłuchanie się w społeczne potrzeby i odpowiednie zaadresowanie komunikatu, tak by skupił on całą uwagę odbiorcy i spowodował, że przestanie on scrollować, szukać i nieustająco przeglądać.

Dziś jest ten moment, w którym powinniśmy zmienić dotychczasową strategię i wyjść ze strefy bezpiecznego komfortu. Mieć pomysł, ofertę i wdrożyć ją nieszablonowo. Klasyczny marketing wydaje się nie mieć racji bytu.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

e-Doręczenia, czyli cyfrowy odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru, zaczęły powszechnie obowiązywać wraz z początkiem nowego roku. W przypadku wielu instytucji publicznych korzystanie z tej formy korespondencji jest od stycznia 2025 r. obowiązkowe, jednak obywatele mogą zdecydować, czy i kiedy założą skrzynkę do doręczeń elektronicznych. Do momentu podjęcia...
MŚP ze spokojem patrzą na nowy rok. Wyjątkiem mikrofirmy
Nowy rok nie zmienił nastawienia przedsiębiorców do otoczenia gospodarczo-politycznego. Odczyt Barometru EFL na I kwartał 2025 jest niemal taki sam jak ostatni ubiegłoroczny pomiar i wyniósł 50,7 pkt. (+0,1 pkt. kwartał do kwartału). W szczególności więcej firm planuje spadek inwestycji niż ich wzrost, mniej firm prognozuje także większą sprzedaż. Eksperci...
Twórczość GenAI - wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także...
W 2024 roku padł kolejny rekord niewypłacalności
W ciągu minionych 12 miesięcy niewypłacalność ogłosiło aż 5 576 polskich przedsiębiorstw. Eksperci z firmy Coface, która co kwartał przygotowuje raport na temat postępowań insolwencyjnych w naszym kraju, podkreślają, że ta rekordowa jak do tej pory liczba jest o 19% wyższa niż w 2023 roku. W jaki sposób prognozowana przez ekonomistów niepewność wpłynie na sytuację...
Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. – Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i wyższe odprawy – komentuje Beata Tęgowska, ekspertka ds. księgowości i płac w Systim.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764