logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekosolwentowe dni otwarte Epson i Api.pl

  PR 18.02.2018, przeczytano 619 razy
ilustracja

Chcesz wiedzieć jak zoptymalizować pracę swojej drukarni? Podnieść jakość produktów? Firma API.PL zaprasza na cykl eventów o technologii ekosolwentowej „Przywitaj kolorami wiosnę razem z EPSON i API.PL”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekosolwentowe-dni-otwarte-epson-i-api.pl,35492,artykul.html

Tematy spotkań:

  • Przewagi i zastosowania technologii ekosolwentowej,
  • Praktyczna prezentacja najnowszych rozwiązań technicznych europejskiego lidera rynku ekosolwentowego – firmy EPSON,
  • Warsztaty graficzne – jak w pełni wykorzystać możliwości druku atramentami specjalnymi,
  • Warsztaty praktyczne - nowoczesne media reklamowe w praktyce,
  • Konsultacje indywidualne.


Termin: 27-28 lutego 2018
Miejsce: Aleksandrów Łódzki, ul. Daszyńskiego 134
Formuła: Konsultacje indywidualne


Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764