logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ekran LED o powierzchni dwóch boisk zawisł nad głowami koszykarzy NBA

  PR 01.04.2020, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

Amerykański oddział firmy Samsung wziął udział w jednej z największych rewitalizacji obiektów sportowych w USA, instalując ponad 64 ekrany wideo LED w arenie Chace Center. Obiekt będący siedzibą drużyny NBA Golden State Warriors, może obecnie pochwalić się największym centralnie podwieszonym ekranem LED spośród wszystkich aren NBA. Powierzchnia ekranu przekracza 900 m2 – to dwukrotnie więcej niż powierzchnia boiska do koszykówki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ekran-led-o-powierzchni-dwoch-boisk-zawisl-nad-glowami-koszykarzy-nba,386358,artykul.html

Technologia LED Samsunga zapewnia szczegółowy i realistyczny obraz, który sprawia, że każdy fan na trybunach jest w stanie dokładnie śledzić to co dzieje się na boisku. Nowy centralny wyświetlacz ma powierzchnię 901 metrów kwadratowych (9 699 ft), co czyni go największym zawieszonym na środku ekranem LED zainstalowanym na arenie sportowej. Składa się na niego 15 wyświetlaczy, a wielkość poszczególnego pixela wacha się od 6,7 mm na ekranie głównym i na górnym pierścieniu (upper halo ring) do 4 mm (pixel pitch) na ekranach dolnych. Łączna liczba pojedynczych diod LED na wyświetlaczach centralnych to 26,3 mln.

- Tak duży projekt, nie dzieje się z dnia na dzień. Kilka lat zajęło planowanie i dogrywanie szczegółów z klubem Golden State Warriors. Musieliśmy być pewni, że konstrukcja hali pozwoli na umieszczenie centralnie podwieszonego wyświetlacza i pozostałych ekranów LED. – powiedział Don Szczepaniak, CEO firmy PRISMVIEW, która jest spółką zależną Samsung Electronics Company.

Instalacja wykonana przez firmę Samsung to przykład rewitalizacji obiektu sportowego przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii wizualnych. Od teraz osoby przeżywające emocje na trybunach mogą zobaczyć każdą akcję dziejącą się na boisku, niezależnie od tego gdzie siedzą.

- Nasi fani, to jedni z najbardziej świadomych kibiców sportowych. Zmodernizowana arena z nową tablicą wyników ma być kluczem do budowania pogłębionego doświadczenia kibiców w Chase Center – powiedział prezes i dyrektor operacyjny Warriors Rick Welts. - Największy wyświetlacz LED w NBA, pozwala na pokazywanie naszym fanom rozszerzonych statystyk, statystyk każdego zawodnika danego zespołu w tym samym czasie czy wykresów dotyczących skuteczności rzutów.

Aby dodatkowo wzmocnić doświadczenia kibiców, Samsung i Warriors wyszli poza arenę i zainstalowali pierwszy w historii zewnętrzny wyświetlacz LED w San Francisco. Zamontowany na zewnętrznej ścianie zachodniego wejścia do Chase Center ekran to zapowiedź tego co czeka kibiców wewnątrz obiektu. Ekran zewnętrzny zbudowany jest w technologii diod o wielkości 10 mm co zapewnia bardzo dobrą jakość obrazu. Ekran jest też odporny na działania czynników atmosferycznych. Oprócz ekranu centralnego i zewnętrznego, technologie LED Samsung dostępne są także w innych miejscach na terenie całego obiektu. Łącznie liczba diod użytych w instalacjach LED przekracza 53,6 mln.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764