logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekran LED o powierzchni dwóch boisk zawisł nad głowami koszykarzy NBA

  PR 01.04.2020, przeczytano 181 razy
ilustracjastrzałka

Amerykański oddział firmy Samsung wziął udział w jednej z największych rewitalizacji obiektów sportowych w USA, instalując ponad 64 ekrany wideo LED w arenie Chace Center. Obiekt będący siedzibą drużyny NBA Golden State Warriors, może obecnie pochwalić się największym centralnie podwieszonym ekranem LED spośród wszystkich aren NBA. Powierzchnia ekranu przekracza 900 m2 – to dwukrotnie więcej niż powierzchnia boiska do koszykówki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekran-led-o-powierzchni-dwoch-boisk-zawisl-nad-glowami-koszykarzy-nba,386358,artykul.html

Technologia LED Samsunga zapewnia szczegółowy i realistyczny obraz, który sprawia, że każdy fan na trybunach jest w stanie dokładnie śledzić to co dzieje się na boisku. Nowy centralny wyświetlacz ma powierzchnię 901 metrów kwadratowych (9 699 ft), co czyni go największym zawieszonym na środku ekranem LED zainstalowanym na arenie sportowej. Składa się na niego 15 wyświetlaczy, a wielkość poszczególnego pixela wacha się od 6,7 mm na ekranie głównym i na górnym pierścieniu (upper halo ring) do 4 mm (pixel pitch) na ekranach dolnych. Łączna liczba pojedynczych diod LED na wyświetlaczach centralnych to 26,3 mln.

- Tak duży projekt, nie dzieje się z dnia na dzień. Kilka lat zajęło planowanie i dogrywanie szczegółów z klubem Golden State Warriors. Musieliśmy być pewni, że konstrukcja hali pozwoli na umieszczenie centralnie podwieszonego wyświetlacza i pozostałych ekranów LED. – powiedział Don Szczepaniak, CEO firmy PRISMVIEW, która jest spółką zależną Samsung Electronics Company.

Instalacja wykonana przez firmę Samsung to przykład rewitalizacji obiektu sportowego przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii wizualnych. Od teraz osoby przeżywające emocje na trybunach mogą zobaczyć każdą akcję dziejącą się na boisku, niezależnie od tego gdzie siedzą.

- Nasi fani, to jedni z najbardziej świadomych kibiców sportowych. Zmodernizowana arena z nową tablicą wyników ma być kluczem do budowania pogłębionego doświadczenia kibiców w Chase Center – powiedział prezes i dyrektor operacyjny Warriors Rick Welts. - Największy wyświetlacz LED w NBA, pozwala na pokazywanie naszym fanom rozszerzonych statystyk, statystyk każdego zawodnika danego zespołu w tym samym czasie czy wykresów dotyczących skuteczności rzutów.

Aby dodatkowo wzmocnić doświadczenia kibiców, Samsung i Warriors wyszli poza arenę i zainstalowali pierwszy w historii zewnętrzny wyświetlacz LED w San Francisco. Zamontowany na zewnętrznej ścianie zachodniego wejścia do Chase Center ekran to zapowiedź tego co czeka kibiców wewnątrz obiektu. Ekran zewnętrzny zbudowany jest w technologii diod o wielkości 10 mm co zapewnia bardzo dobrą jakość obrazu. Ekran jest też odporny na działania czynników atmosferycznych. Oprócz ekranu centralnego i zewnętrznego, technologie LED Samsung dostępne są także w innych miejscach na terenie całego obiektu. Łącznie liczba diod użytych w instalacjach LED przekracza 53,6 mln.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN z kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Ricoh: Pandemia - jak dostosować się do nowych wymogów?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764