logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź

  PR 10.09.2024, przeczytano 307 razy
ilustracja

Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekrany-dooh-screen-network-w-orientarium-zoo-lodz,405608,artykul.html

Reklama w Orientarium Zoo Łódź to idealna przestrzeń do komunikacji z szeroką i zróżnicowaną grupą odbiorców, zwłaszcza rodzinami z dziećmi, którzy na terenie obiektu spędzają średnio trzy godziny. Dzięki temu marki mogą liczyć na długotrwałą ekspozycję i skuteczność przekazu reklamowego.

Klientom udostępniono 27 nowoczesnych ekranów reklamowych, które zainstalowano w strategicznych punktach Orientarium – gdzie odwiedzający spędzają najwięcej czasu. Wewnętrzne, pionowe ekrany o przekątnej 42 cali, zapewniają doskonałą widoczność oraz jakość przekazu, angażując odbiorców w naturalnym, przyjaznym dla rodzin środowisku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

"Orientarium Zoo Łódź to wyjątkowa lokalizacja, która łączy edukację przyrodniczą z rodzinną rozrywką. Ekrany reklamowe stanowią integralną część tej przestrzeni, dając markom niepowtarzalną możliwość budowania relacji z odwiedzającymi w wyjątkowo atrakcyjnym otoczeniu" – mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network.

To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki. Ekrany zapewniają długotrwałą ekspozycję treści reklamowych, trafiając do odbiorców w momentach relaksu i otwartości na nowe informacje. To idealna przestrzeń dla marek z branży rodzinnej, edukacyjnej oraz rozrywkowej, które chcą nawiązać emocjonalną więź z klientami.

Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych w całej Polsce, w tym w galeriach handlowych, dworcach kolejowych i siłowniach, oferując elastyczne i skuteczne rozwiązania reklamowe dopasowane do potrzeb klientów.

Źródło: Screen Network

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764