neonserwis, 2011-08-13 09:17[ A, to znaczy że reklama nie była odpowiednio stergetowana Weź pod uwagę, że inaczej reklamuje się podpaski a inaczej F16. Zobacz, że reklama wynajęcia wynajęcia tego LEDa przezentowana na tym ledzie jest skuteczna bo ludzie te spoty jednak kupują pzdr., PB
|
Zważywszy na koszty emisji ta skuteczność jest dyskusyjna.
Oczywiście wszystko zależy od produktu, grupy docelowej, formy komunikatu oraz oczekiwanych rezultatów. Jednak chyba najskuteczniejsza reklama jest właśnie dla właściciela leda, który ma możliwość prowadzenia kampanii nonstop w dowolnych odstępach czasowych, często w dużym nasyceniu. Koszty takiej samej kampanii dla małej firmy są ekonomicznie mało efektywne.
Powiem tak - gdybym miał do dyspozycji 30 sekundową reklamę, zamiast połowy tego czasu, dużo lepiej oceniałbym zasadność korzystania z tego nośnika. Przy takim czasie istnieje duże prawdopodobieństwo że trafię do obiorcy (po pierwsze) i zdołam skupić jego uwagę na komunikacie (to po drugie).
Miałem okazję przejeżdżać bardzo często koło tego leda (umiejscowionego na skrzyżowaniu dwóch dużych alterii komunikacyjnych w dużym mieście) i bardzo rzadko mogłem się natknąć na moją reklamę. To uświadomiło mnie, że przez to tracę fizyczną sposobność dotarcia do potencjalnego zainteresowanego klienta, który zwraca uwagę na leda (to też nie jest takie oczywiste, bo wiele osób to nie interesuje). Przy emisji spotu co 5 minut, większość czasu mojego komunikatu NIE BYŁO.
Powyższa opinia jest subiektywnym odczuciem, które może nie dotyczyć wszystkich reklam umieszczanych na ledach.
Pozdrawiam.