logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekrany LG rozświetlają hiszpański stadion Wanda Metropolitano

  PR 24.11.2017, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Hiszpańscy miłośnicy futbolu na własne oczy zobaczą efekty współpracy słynnego klubu piłkarskiego ze światowym liderem w dziedzinie innowacyjnych telewizorów i paneli informacyjno-reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekrany-lg-rozswietlaja-hiszpanski-stadion-wanda-metropolitano,34609,artykul.html

Cztery lata projektowania i intensywnych prac remontowych sprawiły, że drużyna Atlético de Madrid mogła powitać swoich kibiców na zupełnie nowym Estadio Wanda Metropolitano, położonym we wschodnim dystrykcie Madrytu, San Blas-Canillejas. Jest to trzeci co do wielkości stadion w Hiszpanii, a dzięki współpracy z firmą LG Electronics został wyposażony w cztery ogromne tablice wyników LED.

Władze klubu Atlético de Madrid, wielokrotnego zdobywcy tytułów na arenie krajowej jak i międzynarodowej, nie mogły zadowolić się zwykłym stadionem. Zespół chciał, aby nowy obiekt, Wanda Metropolitano, który po modernizacji pomieści 68 000 widzów, był przykładem nowoczesnej areny sportowej na światowym poziomie. Oznacza to, że wyposażenie stadionu musi spełniać najwyższe standardy i umożliwiać kibicom oglądanie powtórek i zbliżeń kluczowych sytuacji meczowych w jakości identycznej jak miliony fanów zgromadzonych przed telewizorami. Teraz, dzięki współpracy firmy LG Electronics i klubu Atlético de Madrid kibice zgromadzeni na stadionie, będą mogli zobaczyć każdą akcję bardzo wyraźnie. Wszystko to zasługa  telewizorów oraz komercyjnych paneli LED firmy LG, widocznych z każdego miejsca nowoczesnego stadionu o powierzchni 88 000 metrów kwadratowych.

Każda z dwóch zainstalowanych tablic wyników ma wymiary 15,2 m x 5,6 m i składa się ze 100 płytek LED o rastrze 12 mm. Trzecia z nich, mierząca 10 x 5,6 m jest zbudowana z 65 płytek LED o rastrze 16 mm. W ciągu kilku najbliższych miesięcy w strefie kibica zostanie zainstalowana także czwarta tablica, tym razem o wymiarach 8,1 m x 4,6 m. Ekrany te mogą emitować światło o jasności aż 6000 cd/m2, gwarantując widoczność każdego szczegółu nawet przy silnym świetle słonecznym. Do sterowania wyświetlaczami wykorzystano opracowane przez LG technologie odwzorowania i przetwarzania barw, zapewniające najwyższą jakość obrazu.

Krótki czas montażu, łatwość konserwacji oraz efektywność operacyjna, to cechy, które sprawiają, że komercyjne wyświetlacze LED firmy LG gwarantują przewagę nad konkurencją, a w przypadku hiszpańskiego stadionu, zachęcają do odwiedzania go zarówno przez kibiców, jak i drużyny. W portfolio koreańskiego producenta znajduje się jeszcze wiele atrakcyjnych produktów, np. wstęgi składające się z 720 płytek LED o rastrze 16 mm – atrakcyjne dla gości stadionu, którzy oprócz reklam, mogą na nich zobaczyć statystyki zawodników lub teksty klubowych hymnów.

- Współpraca z klubem Atlético de Madrid jest wspaniałym doświadczeniem, a modernizacja stadionu stanowiła wyjątkowe wyzwanie oraz okazję do zademonstrowania zalet zaawansowanych cyfrowych urządzeń informacyjno-reklamowych LG. Fani drużyny Atlético de Madrid oglądający mecze z trybun będą mogli zobaczyć akcje swoich ulubieńców w najdrobniejszych szczegółach, co tylko spotęguje przeżywane emocje. - mówi Kwon Soon-hwang, szef oddziału Information Display firmy LG Electronics

- Dzięki świetnie zaprojektowanym wyświetlaczom LG, zrealizowaliśmy nasze plany dotyczące znacznych zmian jakościowych i estetycznych na odnowionym stadionie Wanda Metropolitano. Korzystając z technologii LG możemy zapewnić lepsze wrażenia wszystkim widzom oraz członkom klubu, którzy przychodzą na nasz nowy stadion, aby na żywo oglądać mecze, koncerty lub inne wydarzenia. - mówi Íñigo Aznar, dyrektor handlowy klubu Atlético de Madrid

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764