logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekrany na suficie: Digital signage w Galerii Kazimierz

  PR 15.04.2016, przeczytano 1326 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Kazimierz konsekwentnie wprowadza szereg najnowocześniejszych rozwiązań. W najbliższym czasie na suficie wewnątrz Galerii zostaną zamontowane multimedialne ekrany LED. Jest to ewenement na skalę europejską i pierwszy tego typu projekt na polskim rynku centrów handlowych. System ekranów LED w obiekcie został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę IMS na zlecenie Invesco Real Estate – właściciela Galerii Kazimierz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekrany-na-suficie%3A-digital-signage-w-galerii-kazimierz,28192,artykul.html

Galeria Kazimierz buduje wielopłaszczyznowe doświadczenia zakupowe odwiedzających, zaskakując mnogością najnowocześniejszych rozwiązań. Dzięki rozwijającemu się systemowi ekranów w Galerii, możemy dostarczać informację, przekaz reklamowy oraz rozrywkę w sposób unikalny i atrakcyjny wizualnie. Konsekwentne podnoszenie komfortu spędzania czasu sprawia, że Galeria na nowo stała się atrakcyjną destynacją zakupową oraz doskonałym miejscem odpoczynku.”  - komentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego biura Invesco Real Estate, który od początku 2014 jest właścicielem Galerii Kazimierz.

Ekrany są obecnie w trakcie instalacji, która zakończy się na przełomie kwietnia i maja. Partner technologiczny inwestycji – IMS R&D - przygotował dwa ekrany LED: jeden o powierzchni ponad 39 mkw i przekątnej 506 cali waży ok. 585 kg., drugi o powierzhcni 52,5 mkw, przekątnej 578 cali oraz wadze ponad 787 kg.

Większy nośnik został zaprojektowany jako ekran interaktywny. Zostaną w nim wykorzystane 4 interaktywne efekty Systemu iFloor, które pozwolą projektować różnego typu animacje z wykorzystaniem czujników ruchu. Dzięki temu osoba znajdująca się w polu widzenia czujników będzie mogła przesunąć pierwszą warstwę tła na ekranie, aby odsłonić kolejną lub za pomocą ruchów dłonią „rozsiewać” drobne elementy graficzne na jednej dużej grafice.

Dodatkowo zostanie zainstalowana również możliwość gry typu Human Joystick, polegających na wykorzystaniu ruchu ludzkiego ciała jako „joysticka” do kierowania grą wyświetlaną na ekranie. Na nośniku zainstalowanym w Galerii Kazimierz gra interaktywna Human Joystick zostanie powiązana z systemem iFloor, co pozwoli na płynne łączenie obu funkcji. Interaktywność ekranu zwiększa także możliwości dla reklamodawców, którzy będą mogli tworzyć interaktywnie kampanie reklamowe z wykorzystaniem efektów iFloor oraz gry Human Joystick.

Jak zdradza Przemysław Świderski, New Business Director, IMS: „Ekrany Digital Signage na suficie w Galerii Kazimierz to kolejny innowacyjny projekt, który realizujemy we współpracy z Invesco Real Estate. W zeszłym roku zamontowaliśmy w Galerii Kazimierz dwa równie oryginalne nośniki - jeden o wysokości aż 12 metrów został umieszczony na boku windy w centrum handlowym, a drugi (tzw. Ring), o długości 50 metrów, został zainstalowany wzdłuż wewnętrznego patio. Kontynuacja tej współpracy w zakresie projektowania i produkowania innowacyjnych nośników Digital Signage potwierdza nie tylko profesjonalizm i kompleksowość usług IMS, lecz także wiarygodność firmy jako partnera technologicznego.

Mulitmedialne inwestycje w Galerii Kazimierz zostały nagrodzone przez branżowych ekspertów. Największe na polskim rynku centrów handlowych ekrany LED zainstalowane w 2015 roku uzyskały dwie nagrody w konkursie PDSA Awards 2015 w kategoriach „Wzorcowa instalacja Digital Signage” oraz „Najlepszy Content Digital Signage”.

Źródło: IMS

www.ims.fm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764