logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekrany na suficie: Digital signage w Galerii Kazimierz

  PR 15.04.2016, przeczytano 1349 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Kazimierz konsekwentnie wprowadza szereg najnowocześniejszych rozwiązań. W najbliższym czasie na suficie wewnątrz Galerii zostaną zamontowane multimedialne ekrany LED. Jest to ewenement na skalę europejską i pierwszy tego typu projekt na polskim rynku centrów handlowych. System ekranów LED w obiekcie został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę IMS na zlecenie Invesco Real Estate – właściciela Galerii Kazimierz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekrany-na-suficie%3A-digital-signage-w-galerii-kazimierz,28192,artykul.html

Galeria Kazimierz buduje wielopłaszczyznowe doświadczenia zakupowe odwiedzających, zaskakując mnogością najnowocześniejszych rozwiązań. Dzięki rozwijającemu się systemowi ekranów w Galerii, możemy dostarczać informację, przekaz reklamowy oraz rozrywkę w sposób unikalny i atrakcyjny wizualnie. Konsekwentne podnoszenie komfortu spędzania czasu sprawia, że Galeria na nowo stała się atrakcyjną destynacją zakupową oraz doskonałym miejscem odpoczynku.”  - komentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego biura Invesco Real Estate, który od początku 2014 jest właścicielem Galerii Kazimierz.

Ekrany są obecnie w trakcie instalacji, która zakończy się na przełomie kwietnia i maja. Partner technologiczny inwestycji – IMS R&D - przygotował dwa ekrany LED: jeden o powierzchni ponad 39 mkw i przekątnej 506 cali waży ok. 585 kg., drugi o powierzhcni 52,5 mkw, przekątnej 578 cali oraz wadze ponad 787 kg.

Większy nośnik został zaprojektowany jako ekran interaktywny. Zostaną w nim wykorzystane 4 interaktywne efekty Systemu iFloor, które pozwolą projektować różnego typu animacje z wykorzystaniem czujników ruchu. Dzięki temu osoba znajdująca się w polu widzenia czujników będzie mogła przesunąć pierwszą warstwę tła na ekranie, aby odsłonić kolejną lub za pomocą ruchów dłonią „rozsiewać” drobne elementy graficzne na jednej dużej grafice.

Dodatkowo zostanie zainstalowana również możliwość gry typu Human Joystick, polegających na wykorzystaniu ruchu ludzkiego ciała jako „joysticka” do kierowania grą wyświetlaną na ekranie. Na nośniku zainstalowanym w Galerii Kazimierz gra interaktywna Human Joystick zostanie powiązana z systemem iFloor, co pozwoli na płynne łączenie obu funkcji. Interaktywność ekranu zwiększa także możliwości dla reklamodawców, którzy będą mogli tworzyć interaktywnie kampanie reklamowe z wykorzystaniem efektów iFloor oraz gry Human Joystick.

Jak zdradza Przemysław Świderski, New Business Director, IMS: „Ekrany Digital Signage na suficie w Galerii Kazimierz to kolejny innowacyjny projekt, który realizujemy we współpracy z Invesco Real Estate. W zeszłym roku zamontowaliśmy w Galerii Kazimierz dwa równie oryginalne nośniki - jeden o wysokości aż 12 metrów został umieszczony na boku windy w centrum handlowym, a drugi (tzw. Ring), o długości 50 metrów, został zainstalowany wzdłuż wewnętrznego patio. Kontynuacja tej współpracy w zakresie projektowania i produkowania innowacyjnych nośników Digital Signage potwierdza nie tylko profesjonalizm i kompleksowość usług IMS, lecz także wiarygodność firmy jako partnera technologicznego.

Mulitmedialne inwestycje w Galerii Kazimierz zostały nagrodzone przez branżowych ekspertów. Największe na polskim rynku centrów handlowych ekrany LED zainstalowane w 2015 roku uzyskały dwie nagrody w konkursie PDSA Awards 2015 w kategoriach „Wzorcowa instalacja Digital Signage” oraz „Najlepszy Content Digital Signage”.

Źródło: IMS

www.ims.fm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764