logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa na rok 2019

  PR 04.12.2018, przeczytano 424 razy
ilustracjastrzałka

Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa, przeznaczony dla jej klientów i partnerów biznesowych stał się już tradycją. Jego przyszłoroczna edycja – podobnie jak w latach ubiegłych – została przygotowana z udziałem innowacyjnych rozwiązań technologicznych tego producenta i wykonana przez ich użytkowników z Belgii. Tematem przewodnim kalendarza są czekolada i szampan, zaprezentowane w nim jako produkty klasy premium. W założeniach twórców wydawnictwo miało łączyć w sobie – wzorem lat ubiegłych – kreatywne pomysły projektanckie i najwyższą jakość reprodukcji poligraficznej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekskluzywny-kalendarz-vip-firmy-agfa-na-rok-2019,380410,artykul.html

Tu gdzie szampan spotyka czekoladę...

Kalendarz został zaprojektowany w wersji tygodniowej i składa się z 52 stronic prezentujących wysmakowane grafiki i obrazy z udziałem czekolady lub szampana, bądź też obu tych produktów jednocześnie. Zdaniem firmy Agfa wybór tych właśnie dóbr luksusowych nie jest dziełem przypadku – mają one odzwierciedlać jakość, zapewnianą przez rozwiązania belgijskiego producenta i sposób, w jaki stale są one udoskonalane.

Mówi Guy Desmet, kierujący działem komunikacji globalnej i marketingu w dziale prepress:

- Podobnie jak szef kuchni czy kupiec win uważnie dobiera i łączy tylko najlepsze składniki, by stworzyć wyjątkowy produkt, Agfa również dba o stały rozwój i wzbogacanie swoich rozwiązań z myślą o jej klientach. Stosując podejście „właściwie dobranych komponentów”, łączymy ze sobą tylko te najwyższej klasy, doskonale ze sobą współgrające. Dzięki temu powstają rozwiązania gwarantujące najwyższą jakość i wartość dodaną, jaką może zaoferować produkt poligraficzny, realizowany przy tym z możliwie największą wydajnością.

Każda strona kalendarza uwzględnia też jeden z przepisów na ciekawą kompozycję smakową. Wszystkie 52 receptury można znaleźć na stronie internetowej www.battleofthesenses.com

Druk przekaźnikiem jakości

Podobnie jak poprzednie wersje kalendarza, edycja na rok 2019 zawiera liczne przykłady wykorzystania potencjału, jaki drzemie w branży poligraficznej. Ma również – w zamierzeniach twórców wydawnictwa – stanowić swoisty dla niej hołd. Jakość, będąca jednym z tematów przewodnich kalendarza, jest tu zatem odzwierciedlana nie tylko przez wykorzystanie w projektach graficznych czekolady i szampana klasy premium, ale też zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

ilustracjastrzałka

Przy produkcji wykorzystano – stworzone przez firmę Agfa – system workflow Apogee, zaawansowane oprogramowanie do rastrowania CristalRaster III oraz rozwiązanie do zarządzania barwą. Cyfrowe formy drukowe wykonano z udziałem proekologicznego rozwiązania, składającego się z naświetlarek Avalon N8, wywoływarki Arkana raz termoczułych płyt Energy Elite Eco. Do optymalizacji procesów drukowania (m.in. monitorowania realizowanej pracy i zredukowania ilości zużytej farby) zastosowano narzędzia PressTune i InkTune, wchodzące w skład pakietu ECO3. Zastosowanie każdego z wyżej wymienionych rozwiązań przynosi – jak zapewnia Agfa – wartość dodaną każdej firmie poligraficznej.

Druk wykonany został w arkuszowych maszynach drukujących, wykorzystujących technologię H-UV. Całość projektu wzbogaca wysokiej klasy papier, wykorzystany do produkcji każdej z 52 stronic kalendarza.

W przygotowaniu kalendarza firmy Agfa na rok 2019 wzięli udział jej klienci i partnerzy technologiczni z Belgii. Za pomysł, produkcję i koordynację całego projektu odpowiadała firma Mathildestudios z Grembergen. Z kolei druk i wykończenie zrealizowano w pięciu zakładach poligraficznych: 3Motion w Zele, Cassochrome w Waregem, Grafische Group Matthys w Turnhout, Kartonnage Mels w Temse oraz Sepeli w Evergem.

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Printeos Group przeprowadza digitalizację przy pomocy Durst Tau 330 RSC
Durst, producent zaawansowanych technologii druku cyfrowego o przemysłowej charakterystyce, ogłosił, że Printeos Group zainwestował w inkjetową, drukującą w jednym przebiegu maszynę Durst Tau 330 RSC, aby prowadzić transformację cyfrową.
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie,...
Canon: Zintegrować park maszynowy z zamówieniami
Raz odesłany z przysłowiowym kwitkiem klient może już więcej nie wrócić. Mało tego, może także wpłynąć na zmniejszenie się liczby kolejnych zamówień, choćby robiąc firmie antyreklamę. A przecież dziś każde zlecenie jest na wagę złota. Szczególnie, jeśli jest to zamówienie długoterminowe, które będzie przez określony czas przynosić...
Sun Chemical poinformował o nawiązaniu współpracy z HAVI – globalnym dostawcą kompleksowych usług logistycznych, wdrażającym i optymalizującym działania związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw (także w kontekście stosowanych opakowań) dla czołowych marek z branży spożywczej i restauracyjnej. Celem podjętego partnerstwa jest powszechne...
Warsaw Pack 2019: Światowa premiera urządzeń APR Solutions na stoisku Avargraf
APR Solutions s.r.l., którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Avargraf, oficjalne zaanonsował wprowadzenie na rynek nowych modeli swoich urządzeń - MAXI. Zostaną one po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2019, które będą się odbywać w dniach od 5 do 7 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764