logo
WIADOMOŚCI

Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa na rok 2019

  PR 04.12.2018, przeczytano 258 razy
ilustracjastrzałka

Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa, przeznaczony dla jej klientów i partnerów biznesowych stał się już tradycją. Jego przyszłoroczna edycja – podobnie jak w latach ubiegłych – została przygotowana z udziałem innowacyjnych rozwiązań technologicznych tego producenta i wykonana przez ich użytkowników z Belgii. Tematem przewodnim kalendarza są czekolada i szampan, zaprezentowane w nim jako produkty klasy premium. W założeniach twórców wydawnictwo miało łączyć w sobie – wzorem lat ubiegłych – kreatywne pomysły projektanckie i najwyższą jakość reprodukcji poligraficznej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekskluzywny-kalendarz-vip-firmy-agfa-na-rok-2019,380410,artykul.html

Tu gdzie szampan spotyka czekoladę...

Kalendarz został zaprojektowany w wersji tygodniowej i składa się z 52 stronic prezentujących wysmakowane grafiki i obrazy z udziałem czekolady lub szampana, bądź też obu tych produktów jednocześnie. Zdaniem firmy Agfa wybór tych właśnie dóbr luksusowych nie jest dziełem przypadku – mają one odzwierciedlać jakość, zapewnianą przez rozwiązania belgijskiego producenta i sposób, w jaki stale są one udoskonalane.

Mówi Guy Desmet, kierujący działem komunikacji globalnej i marketingu w dziale prepress:

- Podobnie jak szef kuchni czy kupiec win uważnie dobiera i łączy tylko najlepsze składniki, by stworzyć wyjątkowy produkt, Agfa również dba o stały rozwój i wzbogacanie swoich rozwiązań z myślą o jej klientach. Stosując podejście „właściwie dobranych komponentów”, łączymy ze sobą tylko te najwyższej klasy, doskonale ze sobą współgrające. Dzięki temu powstają rozwiązania gwarantujące najwyższą jakość i wartość dodaną, jaką może zaoferować produkt poligraficzny, realizowany przy tym z możliwie największą wydajnością.

Każda strona kalendarza uwzględnia też jeden z przepisów na ciekawą kompozycję smakową. Wszystkie 52 receptury można znaleźć na stronie internetowej www.battleofthesenses.com

Druk przekaźnikiem jakości

Podobnie jak poprzednie wersje kalendarza, edycja na rok 2019 zawiera liczne przykłady wykorzystania potencjału, jaki drzemie w branży poligraficznej. Ma również – w zamierzeniach twórców wydawnictwa – stanowić swoisty dla niej hołd. Jakość, będąca jednym z tematów przewodnich kalendarza, jest tu zatem odzwierciedlana nie tylko przez wykorzystanie w projektach graficznych czekolady i szampana klasy premium, ale też zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

ilustracjastrzałka

Przy produkcji wykorzystano – stworzone przez firmę Agfa – system workflow Apogee, zaawansowane oprogramowanie do rastrowania CristalRaster III oraz rozwiązanie do zarządzania barwą. Cyfrowe formy drukowe wykonano z udziałem proekologicznego rozwiązania, składającego się z naświetlarek Avalon N8, wywoływarki Arkana raz termoczułych płyt Energy Elite Eco. Do optymalizacji procesów drukowania (m.in. monitorowania realizowanej pracy i zredukowania ilości zużytej farby) zastosowano narzędzia PressTune i InkTune, wchodzące w skład pakietu ECO3. Zastosowanie każdego z wyżej wymienionych rozwiązań przynosi – jak zapewnia Agfa – wartość dodaną każdej firmie poligraficznej.

Druk wykonany został w arkuszowych maszynach drukujących, wykorzystujących technologię H-UV. Całość projektu wzbogaca wysokiej klasy papier, wykorzystany do produkcji każdej z 52 stronic kalendarza.

W przygotowaniu kalendarza firmy Agfa na rok 2019 wzięli udział jej klienci i partnerzy technologiczni z Belgii. Za pomysł, produkcję i koordynację całego projektu odpowiadała firma Mathildestudios z Grembergen. Z kolei druk i wykończenie zrealizowano w pięciu zakładach poligraficznych: 3Motion w Zele, Cassochrome w Waregem, Grafische Group Matthys w Turnhout, Kartonnage Mels w Temse oraz Sepeli w Evergem.

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Karton Cupforma Dairy 2PE firmy Stora Enso w opakowaniach deserowych marki Tnuva
Stora Enso poinformowała, że w ostatnim czasie stworzony przez nią proekologiczny karton Performa Dairy 2PE znalazł zastosowanie przy wytwarzaniu opakowań na dania deserowe marki Tnuva – największego producenta mleczarskiego w Izraelu. Opakowania dostarczane są przez firmę Copy Center z Hajfy, która w związku z tym zrealizowała znaczące inwestycje w celu wdrożenia...
Mediadruckwerk jednym z pierwszych użytkowników maszyny Fujifilm Jet Press 750S
W połowie listopada br. w ofercie Fujifilm pojawiła się nowej generacji półformatowa maszyna inkjetowa – Jet Press 750S. Dostawca kompleksowych usług poligraficznych – firma Mediadruckwerk z Hamburga – stał się jej pierwszym użytkownikiem w Niemczech i jednym z pierwszych w Europie.
Ricoh Pro VC70000: System na papier ciągły na Hunkeler Innovationdays 2019
W lutym 2019 roku podczas odbywających się w Lucernie Hunkeler Innovationdays 2019 Ricoh po raz pierwszy zaprezentuje publicznie atramentowy system na papier ciągły Pro VC70000. Podczas wydarzenia będzie można również przekonać się, w jaki sposób funkcjonuje nowa innowacyjna technologia suszenia, opracowana z myślą o tym modelu. To rozwiązanie jest obecnie w trakcie procedury...
Sun Chemical poinformował o podniesieniu – z dniem 15 stycznia 2019 roku – cen na produkowane przez firmę rozpuszczalnikowe i wodne farby ciekłe, sprzedawane na rynku europejskim.
Mark Andy na jesiennych wydarzeniach branżowych z branży opakowań i etykiet
Firma Mark Andy Poland wzięła udział w dwóch jesiennych wydarzeniach branżowych, skierowanych do drukarń specjalizujących się w produkcji opakowań i etykiet. Podczas konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, odbywającej się w październiku w Mrągowie i zorganizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz z myślą o przedstawicielach branży wąskowstęgowej,...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone