logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekspansja polskiej spółki: RTB House w Ameryce Łacińskiej

  PR 17.02.2016, przeczytano 2263 razy

RTB House – polska firma technologiczna specjalizująca się w prowadzeniu działań reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – rozpoczyna działania w Ameryce Łacińskiej. W pierwszym kwartale 2016 roku spółka zbuduje struktury sprzedaży w Brazylii, Argentynie, Chile i Meksyku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekspansja-polskiej-spolki%3A-rtb-house-w-ameryce-lacinskiej,27514,artykul.html

Za całość działań biznesowych w regionie odpowiada Wojciech Głowacki, który objął stanowisko Business Development Director LATAM. Nowo otwartym oddziałem w Brazylii pokieruje natomiast Rodrigo Framil (na zdjęciu), dotychczasowy szef regionu Ameryki Łacińskiej w konkurencyjnej firmie myThings.

Brazylia motorem wzrostu programmatic w Ameryce Łacińskiej

Rynek reklamowy rośnie w krajach Ameryki Łacińskiej bardzo dynamicznie. Tylko w samej Brazylii reklamodawcy w 2014 roku wydali na promocję w sieci łącznie 2,6 mld dolarów, czyli ponad 4-krotnie więcej niż w Polsce. Na sile zauważalnie zyskują rozwiązania oparte na programmatic – jak pokazują analizy, 35 proc. budżetów na reklamę display w regionie przeznaczane jest właśnie na działania realizowane w sposób zautomatyzowany.

Potencjał biznesowy rynków Ameryki Łacińskiej chce wykorzystać RTB House, jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.

Jak zauważa Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, powód rosnącego zainteresowania reklamą w modelu programmatic jest w krajach Ameryki Łacińskiej dokładnie taki sam, jak na innych rynkach. – Reklamodawcom, niezależnie od regionu, zależy przede wszystkim na dopasowaniu scenariuszy działań reklamowych do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że dzięki autorskiej technologii i inteligentnym ścieżkom retargetingowym będziemy z sukcesem wspierali aktywności reklamowe klientów z Ameryki Łacińskiej, a tym samym kontynuowali rozwój naszego biznesu na globalną skalę. W pierwszym etapie inwestycji przeznaczymy na działania w tym regionie od 1,5 do 3 mln zł – mówi Surmacz.

RTB House powalczy o swój kawałek rynkowego tortu

Działaniami w Ameryce Łacińskiej pokieruje Wojciech Głowacki, związany z firmą od 2014 roku. Głowacki do tej pory odpowiadał za aktywności RTB House w Polsce.

Niewiele spółek w Polsce może pochwalić się tak odważną i konsekwentnie realizowaną strategią globalnego rozwoju. Dlatego tym bardziej cieszę się z faktu, że biorę udział w niezwykle perspektywicznym projekcie, jakim jest budowanie struktur firmy w krajach Ameryki Łacińskiej – podsumowuje Wojciech Głowacki, Business Development Director LATAM.

Spółka stawia również na doświadczonych, lokalnych menedżerów. Do grona współpracowników RTB House dołączył w styczniu Rodrigo Framil, który odpowiada za działania biznesowe w Brazylii. Rodrigo do tej pory był związany m.in. z konkurencyjną firmą myThings, gdzie przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Managing Director LATAM.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764