logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eksperci Httpool jako pierwsi na świecie uczestniczą w „Akademii Tiktok”

  PR 21.04.2021, przeczytano 336 razy

Polski oddział TikTok uruchamia nowy globalny program edukacyjny o nazwie „Akademia TikTok”, a jego pierwszym uczestnikiem została firma Httpool.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eksperci-httpool-jako-pierwsi-na-swiecie-uczestnicza-w-_akademii-tiktok_,391138,artykul.html

- TikTok staje się jedną z najpopularniejszych platform na świecie i cieszymy się, że możemy mieć udział w jego rozwoju - mówi Aljoša Jenko, dyrektor generalny Httpool - Ponieważ Httpool jest pierwszym partnerem, który uczestniczy w „Akademii TikTok”, wzmacniamy tym samym nasze eksperckie zespoły z Europy Środkowej, zapewniając im ekskluzywne insighty, analizy i szkolenia, a to z kolei pozwoli im  jeszcze lepiej wspierać reklamodawców w maksymalizacji efektów biznesowych ich działań w TikToku.

- Jesteśmy bardzo dumni z bycia pierwszym partnerem uczestniczącym w „Akademii TikTok ”, i tym samym obecności „na pierwszej linii frontu” w zdobywaniu najnowszej wiedzy. Cieszymy się, że możemy wspierać polskich marketerów, w tym by osiągali jak najlepsze efekty ze swoich działań  na tej dynamicznie rozwijającej się platformie – dodaje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

„Akademia TikTok”, stworzona przez zespół TikTok w Polsce, zaprosi wybrane agencje marketingowe do udziału w szkoleniach online, które Httpool jako pierwsza firma na świecie właśnie ukończyła. Oficjalna światowa premiera Akademii odbędzie się latem tego roku.

- Cieszymy się, że możemy w Europie Środkowej tworzyć i rozpoczynać globalny program TikToka, który wzmacnia potencjał rozwoju platformy w regionie, nie tylko wśród użytkowników, ale także i wśród marek. Program „Akademia TikTok” został opracowany z myślą o partnerach platformy. To nie tylko zapewnienie specjalistycznych warsztatów, ale także podejście do każdego uczestnika uszyte na jego miarę, tak aby każdy marketer mógł stać się „Ekspertem TikToka” - mówi Sylwia Chada, General Manager of TikTok Poland and Central Europe

Program ma na celu zapewnienie pracownikom firm, będących partnerami TikToka, istotnych możliwości merytorycznych szkoleń. Podczas spotkań uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się nie tylko jak zorganizować kampanię na TikToku, ale także jak najlepiej wykorzystać samą platformę i jej społeczność, jednocześnie dbając o DNA swoich marek. Program ma ambicje zapewniania wszechstronnej wiedzy, dostarczanej bezpośrednio przez zespół TikTok, które będzie obejmować różne obszary, w tym m.in. bezpieczeństwo marki, najlepsze praktyki kreatywne, przegląd narzędzi komunikacyjnych i ich zastosowanie, a także np. studia przypadków czy przegląd reklam aukcyjnych.

Źródło: Httpool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764