logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Eksperci marketingowi radzą - 5 obszarów w które warto zainwestować

  PR 06.05.2015, przeczytano 1436 razy

Zgodnie z prognozami ekspertów to video marketing, nowe media społecznościowe, automatyzacja marketingu i personalizacja, budowanie własnej marki oraz precyzyjne targetowanie reklam będą w marketingu dominującymi trendami w nadchodzącym kwartale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eksperci-marketingowi-radza---5-obszarow-w-ktore-warto-zainwestowac,24775,artykul.html

Wychodząc naprzeciw potrzebom rozwijającego się rynku marketingowego, firma MaxRoy.com przygotowała specjalną ofertę szkoleniową dotyczącą obszarów, które stanowią obecnie największy potencjał. Wiedzę właśnie w tym zakresie będzie można zdobyć podczas tygodnia szkoleń w Warszawie w dniach 15-20 czerwca 2015 roku.

Tematy związane z video marketingiem zostaną poruszone na szkoleniu YouTube: Marketing & PR prowadzonym przez specjalistów z firmy MUSE – Artura Kurasińskiego i Macieja Wróblewskiego. Warto w tę dziedzinę marketingu zainwestować, ponieważ nic nie przyciąga większej uwagi niż film, szczególnie obecnie – w erze informacyjnego szumu. Wideo hipnotyzuje opowiadaną historią, szczególnie taką, która wzbudza emocje. Według ekspertów dobrze poprowadzony wideo marketing pozwala na zdobycie wysokiej liczby leadów. O tym, jak to zrobić, nauczą podczas szkolenia wykwalifikowani trenerzy.

Obecnie nie tylko Facebook pozwala na efektywne działania marketingowe. Do wiodących platform społecznościowych, które nieprzerwanie rosną w siłę dołączają Twitter, Instagram, Pinterest i Snapchat. Bartłomiej Rak, specjalista z branży interaktywnej (Socjomania), podczas szkolenia Marketing w social media (Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat) udowodni, że inne narzędzia mediów społecznościowych również mają ogromny wachlarz możliwości w zakresie promocji i pokaże on uczestnikom jak wykorzystać go w kampaniach.

Kolejny ważny kierunek w trendach marketingowych stanowi personalizacja i automatyzacja. Z tego zakresu przeszkoli uczestników Paweł Sala, 17 czerwca podczas E-mail Marketing Automation. Podzieli się on specjalistyczną wiedzą m.in. z zakresu wykorzystywania personalizacji i treści dynamicznych do tworzenia automatycznej komunikacji one-to-one, co pozwala marketerom zaoszczędzić kilkanaście godzin pracy.

Coraz bardziej istotną role odgrywać będzie także budowanie świadomości marki w Internecie. Aby skutecznie zaprezentować się w sieci, warto poznać spektrum możliwości jakie mamy w tym zakresie. Paweł Tkaczyk podczas szkolenia Blog i social media w budowaniu marki osobistej 16 czerwca wprowadzi w tajniki budowania marki, opowie, na czym się takie działanie opiera, oraz jakie narzędzia są w tym pomocne. Z kolei 19 czerwca Katarzyna Młynarczyk prowadząca LinkedIn i SlideShare zdradzi, jak te serwisy pomagają budować markę biznesową, poszerzać sieć profesjonalnych kontaktów oraz pozyskiwać potencjalnych klientów.

Sposób na sprawdzenie skuteczności reklam przedstawi natomiast 18 czerwca Michał Bryś podczas szkolenia Google Tag Manager. Przy tak dużym napływie informacji, z jakim zmagamy się obecnie na co dzień, umiejętność operowania takim narzędziem przez marketera jest pożądana. Umożliwia ono skuteczne mierzenie efektywności akcji promocyjnych oraz śledzenie zachowań użytkowników na naszej stronie.

Jednym z ważniejszych szkoleń w ofercie MaxRoy.com jest także Jak zarabiać na stronach internetowych? - zagadnienie niesłabnące na popularności. Jest to pierwsze od lat szkolenie w Polsce na ten temat, pokazujące sprawdzone metody zarabiania na stronach internetowych. Wiedzę z tego zakresu w sobotę, 20 czerwca przekaże ekspert w tej dziedzinie – Marcin Kosedowski. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak ,,postawić” pierwszą stronę internetową, co przynosi dochody, w co warto inwestować, a na co nie warto tracić czasu i pieniędzy.

Każdy, kto chce zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu strategii marketingowych zgodnych aktualnymi trendami, ma na to szansę podczas cyklu szkoleń w Warszawie 15-20 czerwca 2015 roku. Organizatorem wydarzenia jest MaxRoy.com, firma szkoleniowo-consutlingowa i wydawca portalu sprawnymarketing.pl.

Szczegółowy program szkoleń dostępny jest na stronie: searchmarketingweek.com.

Źródło: MaxRoy.com

Dodatkowe informacje:

MaxRoy.com jest firmą szkoleniowo-consutlingową oraz wydawcą portalu sprawnymarketing.pl. Od 2008 roku prowadzi certyfikowane szkolenia w całej Polsce prowadzone przez ekspertów z dziedziny marketingu. Pełna oferta szkoleń znajduje się pod adresem searchmarketingweek.com.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764