logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eksperci Opus B Brand Design na Packaging (R)evolution

  PR 20.04.2018, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Eksperci Opus B Brand Design prelegentami podczas 10. edycji targów Packaging Innovations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eksperci-opus-b-brand-design-na-packaging-%28r%29evolution,36232,artykul.html

Najnowsze rozwiązania w świecie opakowań – to hasło tegorocznej konferencji Packaging (R)evolution, która organizowana jest w ramach 10. edycji targów Packaging Innovations.

Kilkunastu prelegentów – praktyków rynku brand design oraz packaging przedstawi nowe, nierzadko zaskakujące rozwiązania związane z projektowaniem oraz produkcją opakowań.

Opakowania przyszłości

Nasi eksperci – Paweł Frej, Brand Design Director oraz Piotr Wiśniewski, Art Director w Opus B Brand Design opowiedzą o trendach packaging i nowych rolach opakowań produktów we współczesnym świecie. Na przykładach autorskich projektów, docenionych w międzynarodowych konkursach branży brand design (koncept Slow, Norr Sno, Gekko, Sense), odpowiedzą na pytania dotyczące designu krytycznego i projektowania pod prąd. Omówią projekty, które skupiają się na przedefiniowaniu potrzeb i problemów konsumentów.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764