logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eksperci Opus B Brand Design na Packaging (R)evolution

  PR 20.04.2018, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka

Eksperci Opus B Brand Design prelegentami podczas 10. edycji targów Packaging Innovations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eksperci-opus-b-brand-design-na-packaging-%28r%29evolution,36232,artykul.html

Najnowsze rozwiązania w świecie opakowań – to hasło tegorocznej konferencji Packaging (R)evolution, która organizowana jest w ramach 10. edycji targów Packaging Innovations.

Kilkunastu prelegentów – praktyków rynku brand design oraz packaging przedstawi nowe, nierzadko zaskakujące rozwiązania związane z projektowaniem oraz produkcją opakowań.

Opakowania przyszłości

Nasi eksperci – Paweł Frej, Brand Design Director oraz Piotr Wiśniewski, Art Director w Opus B Brand Design opowiedzą o trendach packaging i nowych rolach opakowań produktów we współczesnym świecie. Na przykładach autorskich projektów, docenionych w międzynarodowych konkursach branży brand design (koncept Slow, Norr Sno, Gekko, Sense), odpowiedzą na pytania dotyczące designu krytycznego i projektowania pod prąd. Omówią projekty, które skupiają się na przedefiniowaniu potrzeb i problemów konsumentów.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764