logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eksperci PSPR o czarno-białym świecie PR na rzeszowskiej scenie

  PR 14.09.2024, przeczytano 293 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 19–20 września 2024 roku, członkowie i członkinie PSPR licznie wystąpią na scenie XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Prelekcje i panele dyskusyjne będą dotyczyć wyzwań związanych z nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz kryzysami wizerunkowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eksperci-pspr-o-czarno-bialym-swiecie-pr-na-rzeszowskiej-scenie-,405667,artykul.html

Członkowie i Członkinie PSPR na scenie Kongresu PR

Pośród wielu znakomitych ekspertów i ekspertek na scenie Kongresu PR wystąpi aż 12 osób z PSPR. Pierwszego dnia wystąpi Barbara Krysztofczyk z prelekcją „Jak widmo AI straszy marki osobiste?”, a Damian Ziąber z Karoliną Łuczak przedstawią analizę stanu polskiego PR w prelekcji „Czarno-biały świat polskiego PR”. Zaraz po ich wystąpieniu zapraszamy na symboliczne świętowanie 30-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które jest patronem Kongresów PR od 2005 roku.

W piątek, w panelu dyskusyjnym „Od billboardów do influencerów: jak docierać dziś do konsumenta”, Luiza Jurgiel-Żyła będzie omawiać współczesny wachlarz narzędzi komunikacyjnych i rolę PR w organizacjach. Natomiast Michał Wrzosek w swoim wystąpieniu „Od słów do czynów – 5 sposobów na kryzysy PR-owe” zaprezentuje sprawdzone metody skutecznego zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

PSPR zorganizowało panel dyskusyjny „Kobiety w PR: sukces, determinacja, wyzwanie?” z udziałem członkiń Stowarzyszenia: Katarzyny Dworzyńskiej, płk. Joanny Klejszmit, Agaty Biernackiej oraz Iwony Zaczek. Dyskusje poprowadzi Żaneta Przybylska, Wiceprezeska PSPR. 

Z czym mierzy się współczesny świat PR?

Gwałtowny rozwój AI, w tym zwłaszcza dużych modeli językowych, ma ogromny wpływ na kształt oraz przyszłość branży PR. Stanowi ona zarówno zagrożenie, jak i szansę dla każdego kto zajmuje się budowaniem relacji i komunikowaniem. Właśnie dlatego postanowiliśmy skupić się między innymi na tych tematach podczas tegorocznej edycji Kongresu PR” – mówi prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, członek honorowy PSPR i organizator Kongresu Profesjonalistów PR – Cieszę się, że tak wielu członków i członkiń PSPR przyjęło zaproszenie do podzielenia się swoją wiedzą na Kongresie PR. Zapraszam także na koniec pierwszego dnia kongresowego na wspólne świętowanie 30-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które miałem rozwijać przez lata – dodaje.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764