logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekspert Radzi na e-biznes.pl

  PR 11.02.2007, przeczytano 906 razy

Zgodnie z zapowiedziami na forum dyskusyjnym serwisu e-biznes.pl ruszył nowy dział "Ekspert Radzi". Fachowych porad z różnych obszarów eCommerce udzielają specjaliści znanych polskich firm internetowych, liderzy w swoich branżach. Obecnie forum eksperckie podzielone jest na dziewięć sekcji, gdzie każda poświęcona jest osobnej tematyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekspert-radzi-na-e-biznes.pl,5089,artykul.html

Miesiąc temu na stronach portalu e-biznes.pl wystartowało nowe, udoskonalone forum dyskusyjne. Podstawowe zmiany jakie wprowadzono to uproszczona struktura, odświeżony layout, a przede wszystkim większe bezpieczeństwo użytkowników. Kolejnym etapem zmian jest wprowadzenie na forum działu „Ekspert Radzi”, w którym przedstawiciele znanych firm internetowych będą odpowiadać na pytania użytkowników serwisu e-biznes.pl.


Wśród ekspertów forum e-biznes.pl są obecnie przedstawiciele takich firm jak:
Domeny.pl - domeny i hosting,
DirectTraffic – programy Pay Per Click,
Easygo.pl - turystyka w sieci,
IDMnet - reklama internetowa,
Janmedia - użyteczność stron,
NetSprint.pl - marketing w wyszukiwarkach,
Nokaut.pl - eCommerce B2C,
SARE – e-marketing,
Swistak.pl - aukcje internetowe.


„Sądząc po wielu docierających do nas sygnałach zmiany jakim poddaliśmy ostatnio forum e-biznes.pl bardzo przypadło do gustu naszym czytelnikom. Po ulepszeniach funkcjonalności i bezpieczeństwa nadszedł czas na rozszerzenie treści forum. W końcu czytelnicy wchodzą na forum nie tylko po to, żeby podyskutować i wymienić się opiniami, ale również aby znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich – często bardzo specjalistyczne - pytania. Stąd właśnie pomysł, żeby skonfrontować użytkowników ze specjalistami, ludźmi, którzy z sukcesem działają biznesowo w swoich branżach.” - powiedział Sylwester Kozak, wydawca e-biznes.pl

Fora internetowe to miejsce sprzyjające wymianie poglądów, prowadzeniu ciekawych dyskusji czy prezentacji własnej osoby lub firmy. Internauci - szczególnie ci korzystający z branżowych wortali takich jak e-biznes.pl - często na forum szukają odpowiedzi na bardzo konkretne pytania, chcą się nauczyć czegoś nowego i poznać mechanizmy funkcjonowania różnych aspektów eCommerce. Tu pojawia się problem kompetencji i wiarygodności uzyskanych informacji – odpowiedzi często udzielają osoby nie mające doświadczenia i koniecznej wiedzy. Jak zatem odróżnić dobre odpowiedzi od złych, wartościowe od nieistotnych? Rozwiązaniem są między innymi fora prowadzone przez specjalistów i ekspertów w swoich dziedzinach. Na forum internetowym e-biznes.pl zakres poruszanych problemów jest już teraz bardzo duży - poczynając od reklamy internetowej, poprzez usability czy hosting, a kończąc na aukcjach internetowych czy e-turystyce. Wszyscy eksperci pochodzą z firm szeroko rozpoznawalnych w branży IT, a ich kompetencje są bardzo wysokie.

Źródło: e-biznes.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764