logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Sterownik do cięcia prosto z Corela?

   23.06.2005, przeczytano 9122 razy

Kupiłem ploter i ponoć jest do niego sterownik pozwalający ciąć prosto z Corela - nie bardzo kumam jak to ugryźć?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sterownik-do-ciecia-prosto-z-corela,2843,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Nie wiem co to za ploter i nie wiem jaki to sterownik. Sprzedawca powinien Panu wyjaśnić jak obsługiwać ten zestaw.

Jeżeli sterownik instaluje się jako drukarka - tniemy grafikę tak jakby była drukowana na drukarce, w panelu druku wybierając ploter.

Jeżeli sterownik jest osobnym programem, grafikę eksportuje się jako np. plt lub eps - w zależności od możliwości importu sterownika. Dalej postępuje się zgodnie z założeniami obsługi sterownika.

Ale... po wyeksportowaniu jako plt można wycinać bez użycia sterownika, wysyłając dane na port. Komenda w wierszu poleceń dos: copy nazwa_pliku.plt com1 (zamiast com1 wstawić ewentualnie inną nazwę portu, do którego jest podłączony ploter). Proszę pamiętać o ustawieniu w Corel-u strony o wielkości arkusza ciętej folii.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Paweł Szambelan

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764