logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Zaokrąglone narożniki przy cięciu liter

   18.07.2003, przeczytano 6847 razy

Mam problem z wycinanie materiału "flex" (na koszulki). Kupiłem nowy nóż specjalny do tego typu materiału, lecz po wycięciu efekt jest taki, że litery są pozaokrąglane. Problem dotyczy wyłącznie liter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaokraglone-narozniki-przy-cieciu-liter,1735,artykul.html

ODPOWIEDŹ:Domyślam się, że używa Pan plotera z nożem wleczonym. Podejrzewam również, że problem dotyczy wyłącznie małych literek - do ok. 1 cm wysokości. Wyjaśnieniem problemu jest kwestia ustawienia offsetu noża. Noże do cięcia grubych folii mają inny kąt ostrza i dlatego trzeba zmienić ustawienie tego parametru. Wykonuje się to w menu plotera lub w ustawieniach programu do cięcia. Proszę mieć również świadomość, że plotery z głowicą wleczoną, ze względów techniczno-konstrukcyjnych, nie mogą idealnie wycinać bardzo małych grafik. Niedoskonałości cięcia są bardziej widoczne na grubszych foliach. Nie wiem jakiego plotera Pan używa, ale niektóre plotery tnące mają takie właśnie problemy z wycinaniem napisów na początku arkusza folii. Proszę sprawdzić, czy ten sam napis będzie poprawnie wycięty, jeżeli zostanie umieszczony 20-30 cm od początkowej krawędzi arkusza.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Paweł Szambelan

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Witam
proszę na ploterze ustawić ofset 0,75

Najnowsze w tym dziale

Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych
Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764