logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Folia odblaskowa do oklejenia auta: Oralite 5400, Reflekton?

   14.08.2015, przeczytano 4830 razy

Czy do oklejenia auta lepiej można zastosować folię odblaskową wylewaną Oralite 5400? Czy jest trwalsza niż Reflekton? Na samochodzie jest małe przetłoczenie ale to nie przeszkadzało przy klejeniu. Chodzi mi o trwałość i odporność na warunki pogodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-odblaskowa-do-oklejenia-auta%3A-oralite-5400%2C-reflekton,25682,artykul.html

5 lat temu oklejaliśmy podobny samochód i tam folia do dzisiaj się trzyma, ale nie pamiętam z jakiej firmy ta folia była... w każdym razie nie była na pewno wylewana. Teraz zastanawiam się nad folią odblaskową wylewaną - samochód służy do pilotażu czyli grafika biało-czerwona (pasy na przemian biały/czerwony).

Odpowiedź

Święta zasada aplikatora brzmi "Czytaj karty technologiczne stosowanych folii bo będziesz miał kłopoty." Kolejna to "stosuj folie zgodnie z przeznaczeniem". Użycie folii monomerycznych (czytaj najtańszych) to prosta droga do reklamacji i w konsekwencji poprawiania wykonanej pracy na swój koszt.

Najtańsze folie, nazywane ekonomicznymi mają zastosowanie w miejscach nie narażonych na działanie promieniowania UV, co prawie zawsze oznacza promieniowanie słoneczne. Zatem ich stosowanie na zewnątrz nie ma sensu, chyba że czas ekspozycji wyniesie góra miesiąc.

Radzę prowadzić karty zleceń. Dzięki nim nawet po wielu latach można odtworzyć informacje o parametrach druku czy użytych materiałach.

Pozdrawiam
Krzysztof Wolski


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB...
Odtwarzanie odpowiedniej muzyki w hotelu: mądry ruch biznesowy?
Stworzyliśmy piękne miejsce dla gości. Przeanalizowaliśmy idealne próbki kolorów ścian i dekoracji. Zastosowaliśmy fantastyczną meblową aranżację. Postawiliśmy na pożądaną kombinację komfortu i stylu. Wszystko po to, aby przyciągnąć gości i zapewnić im przyjemny pobyt w przestrzeniach hotelu. Ale co z muzyką w tle w naszym obiekcie? Muzyka ma znaczący wpływ...
Eksperci KPMG: jak przygotować firmy na AI Act?
13 marca br. Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie AI (Artificial Intelligence Act). Nowe regulacje pozwalają budować środowisko prawne, które z jednej strony zapewnia możliwość rozwoju sztucznej inteligencji, a z drugiej gwarantuje poszanowanie praw człowieka i minimalizuje zjawisko dyskryminacji. Sztuczna inteligencja jest wyznacznikiem zmian w świecie biznesu....
Więcej niż uciążliwość: Adware może być niebezpieczny
Reklamy na ekranie komputera to widok, do którego każdy użytkownik sieci zdążył już przywyknąć. Ich nadmiar bywa jednak uciążliwy, a w niektórych przypadkach również niebezpieczny. Natarczywe wyświetlanie się treści reklamowych może świadczyć o infekcji złośliwym oprogramowaniem typu adware. Eksperci Fortinet wyjaśniają, w jaki sposób ono...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764