logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eksplozja smaku z Lubelską Granat

  PR 20.07.2021, przeczytano 1904 razy
ilustracjastrzałka

Tropikalna przygoda z Lubelską trwa w najlepsze. W tym roku do kolorowego portfolio marki dołączył nowy, egzotyczny, a przede wszystkim unikatowy na polskim rynku smak – Granat. To nawiązanie do platformy komunikacyjnej pt. Żyj Kolorowo, czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, która wystartowała w ubiegłym roku. Koncept został stworzony z myślą o wszystkich „młodych duchem”, bo w świecie Lubelskiej każdy znajdzie coś dla siebie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eksplozja-smaku-z-lubelska-granat,392340,artykul.html

Przenieś się na egzotyczną wyspę Lubelskiej

Lekkie orzeźwienie, przyjemny smak, soczystość granatu i energia – tymi słowami najprościej jest opisać nową Lubelską Granat, która już jakiś czas temu zagościła na sklepowych półkach. To drugi, po Lubelskiej Mango, egzotyczny wariant w szerokim portfolio marki. Znajdziemy w nim także słynną Lubelską Cytrynówkę, czyli lidera w swojej kategorii, Gruszkówkę, Pomarańczówkę, Wiśniówkę, Porzeczkową, Grejpfrutową czy Żurawinówkę.

- Tegoroczna nowość, czyli Lubelska Granat, to z jednej strony nawiązanie do modnej egzotyki, którą wprowadziliśmy do portfolio marki już rok temu wraz z pojawieniem się Lubelskiej Mango, a z drugiej unikatowy smak, którego próżno szukać wśród innych propozycji na sklepowej półce. Mamy nadzieję, że nowy wariant przypadnie do gustu wszystkim, którzy szukają lekkiego orzeźwienia i dobrej zabawy, zwłaszcza w okresie trwającego, gorącego lata – mówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Ciesz się orzeźwieniem i baw się z Lubelską Granat

Lubelska poszerza swoje kolorowe portfolio o nowy wariant, który kontynuuje egzotyczną przygodę marki z tropikalnymi nutami smakowymi. Jest to także nawiązanie do uruchomionej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej – ŻYJ KOLOROWO. Hasło kampanii to z jednej strony bezpośrednie odniesienie do bogatej oferty marki, a z drugiej zaproszenie do jej wyjątkowego świata – krainy wiecznej imprezy, rozmaitości, eksplozji kolorów i smaków, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. W ramach kampanii promującej nowy wariant Lubelskiej zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku oraz w formie gier i aplikacji), konkurs konsumencki, działania PR i współpraca z influencerami.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764