logo
WIADOMOŚCI

Ekspozycja Roku 2017: I miejsce dla Extend Vision

  PR 28.03.2018, przeczytano 860 razy
ilustracjastrzałka

W ubiegły piątek, 23 marca 2018, podczas gali MP Power Awards miało miejsce uroczyste wręczenie nagród w konkursie Ekspozycja Roku 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekspozycja-roku-2017%3A-i-miejsce-dla-extend-vision,35966,artykul.html

Konkurs ten, organizowany corocznie przez Polską Izbę Przemysłu Targowego, wyłania i nagradza najlepsze projekty stoisk, ekspozycji i zabudowy targowej branży wystawienniczej.

W tym roku wśród laureatów znalazła się krakowska firma Extend Vision, zajmując I miejsce w kategorii "Ekspozycja eventowa" za unikalny projekt stoiska wykonanego na 23. Zjazd Polskiego Towarzystwa Neurologicznego w Gdańsku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Extend Vision

extendvision.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: extend_vision

(Magdalena Rozmus)

extend_vision o sobie:

EXTEND VISION
Czołowy przedstawieciel branży wystawienniczej na rynku polskim.
Wieloletnie doświadczenie, niezawodne metody zarządzania projektami oraz rozbudowana sieć logistyczna przyczyniły się do wypracowania rozpoznawalnej i cenionej marki w branży wystawienniczej.
Realizujemy projekty wystawiennicze w Polsce i Europie - wszędzie tam, gdzie Klienci oczekują kreatywnego i oryginalnego połączenia eventu z nowoczesnymi rozwiązaniami scenograficznymi i multimedialnymi.
Posiadamy szeroką ofertę produktów: począwszy od szybkorozkładalnych systemów wystawienniczych, poprzez rozwiązania BTL i POS, po autorską zabudowę na targi, konferencje i eventy.
Każdego roku wykonujemy ponad 600 stoisk targowych i konferencyjnych. Uważnie słuchamy sugestii naszych klientów i monitorujemy trendy, aby móc oferować najwyższe standardy światowego wystawiennictwa.
Lubimy wyzwania! W naszych projektach wykorzystujemy nowoczesne technologie, tworząc wyraziste, intrygujące realizacje. Nie boimy się sięgnąć po najnowsze multimedialne rozwiązania, takie jak: VR, videowall’e, wielkoformatowe ekrany led, ekrany bezszwowe czy ściany dotykowe.
Działamy kompleksowo! Powierzając stoisko w nasze ręce możesz spać spokojnie. Zajmiemy się organizacją cateringu i personelu, przygotowaniem dodatkowych atrakcji i opracowaniem treści multimedialnych. Zadbamy o świeże kwiaty na stoisku, fotografa czy wykwalifikowaną obsługę techniczną. Dopilnujemy też, by materiały targowo-konferencyjne znalazły się na właściwym miejscu o właściwym czasie.
W bogatej ofercie rozwiązań i systemów wystawienniczych posiadamy m.in.:
- szybkorozkładalne, mobilne ścianki wystawiennicze: podświetlane, tekstylne, magnetyczne;
- systemy bannerowe i rollupy;
- stojaki na ulotki;
- trybunki i lady targowo-konferencyjne.
Projektujemy i wykonujemy wyspy handlowe, showroom-y, studia interaktywne, scenografię eventową, posy, display’e, standy oraz rozwiązania przystosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Aranżujemy też przestrzenie komercyjne i publiczne: muzea, galerie, instytucje, sklepy, pop-up shop-y itp .
Targi, konferencje, sympozja to nasza specjalność! Należymy do Polskiej Izby Przemysłu Targowego, chętnie patronujemy wydarzeniom branżowym oraz dzielimy się wiedzą podczas prelekcji i wykładów. Jesteśmy również założycielami pierwszego w Polsce portalu wiedzy o marketingu wystawienniczym: stoisko.pl

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Bardzo brzydki projekt. nijak się to ma do poziomu na świecie.

avatar użytkownika
,

Operowanie kategorią "brzydki" uniemożliwia praktycznie dyskusję, bo jak wiadomo o gustach trudno dyskutować.   

,

Mocno niebiesko, aż razi w oczy.
Może właśnie to ma wpływ na negatywny odbiór całości.

avatar użytkownika
,

Aby ocenić jak działa niebieskość należałoby znać kontekst - otoczenie stoiska. Zupełnie inaczej zadziała taka kolorystyka jeśli stoisko jest jednym z 10 "niebieskich", a inaczej jeśli wyróżni się spośród 10 "pstrokatych".  

,

W pokazanym na zdjęciach kontekście jest zbyt niebiesko.
  

Najnowsze w tym dziale:

Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone