logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa dostępna w Niemczech, Austrii i Szwajcarii

  PR 08.11.2019, przeczytano 216 razy

Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-dostepna-w-niemczech%2C-austrii-i-szwajcarii,384666,artykul.html

Jeden lub dwa mecze w kolejce będą pokazywane z niemieckim komentarzem w systemie PPV (pay-per-view) już od najbliższej – 15. serii spotkań. Koszt obejrzenia wybranego spotkania wyniesie 1,99 euro w Niemczech i Austrii oraz 2,20 CHF w Szwajcarii. Równolegle Onefootball będzie aktywnie promować platformę Ekstraklasa.TV, a tym samym i całe rozgrywki.

- Prawa do pokazywania meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy zostały sprzedane Onefootball w pakiecie 10 rozgrywek piłkarskich ze świata i cieszymy się z rosnącego zasięgu naszej ligi w trzech niemieckojęzycznych krajach. Tym bardziej, że mieszka w nich ponad 2-milionowa Polonia, wśród której nie brakuje fanów naszej ligi. Jesteśmy na tych rynkach obecni także z naszą platformą OTT Ekstraklasa.TV, w ramach której przez aplikację iOS oraz serwis www można obejrzeć wszystkie mecze ligowe w sezonie, także z polskim komentarzem – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Oprócz polskiej ligi, Onefootball nabyła od Sportdigital Fussball prawa do pokazywania rozgrywek Eredivisie (Holandia), Liga NOS (Portugalia), Fortuna League (Czechy), A-League (Australia), Chinese Super League, J-League (Japonia) oraz pucharów – Copa do Brasil, Argentinian Copa de la Superliga i Ligi Mistrzów CONCACAF.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764