logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa dostępna w Niemczech, Austrii i Szwajcarii

  PR 08.11.2019, przeczytano 441 razy

Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-dostepna-w-niemczech%2C-austrii-i-szwajcarii,384666,artykul.html

Jeden lub dwa mecze w kolejce będą pokazywane z niemieckim komentarzem w systemie PPV (pay-per-view) już od najbliższej – 15. serii spotkań. Koszt obejrzenia wybranego spotkania wyniesie 1,99 euro w Niemczech i Austrii oraz 2,20 CHF w Szwajcarii. Równolegle Onefootball będzie aktywnie promować platformę Ekstraklasa.TV, a tym samym i całe rozgrywki.

- Prawa do pokazywania meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy zostały sprzedane Onefootball w pakiecie 10 rozgrywek piłkarskich ze świata i cieszymy się z rosnącego zasięgu naszej ligi w trzech niemieckojęzycznych krajach. Tym bardziej, że mieszka w nich ponad 2-milionowa Polonia, wśród której nie brakuje fanów naszej ligi. Jesteśmy na tych rynkach obecni także z naszą platformą OTT Ekstraklasa.TV, w ramach której przez aplikację iOS oraz serwis www można obejrzeć wszystkie mecze ligowe w sezonie, także z polskim komentarzem – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Oprócz polskiej ligi, Onefootball nabyła od Sportdigital Fussball prawa do pokazywania rozgrywek Eredivisie (Holandia), Liga NOS (Portugalia), Fortuna League (Czechy), A-League (Australia), Chinese Super League, J-League (Japonia) oraz pucharów – Copa do Brasil, Argentinian Copa de la Superliga i Ligi Mistrzów CONCACAF.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764