logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa na międzynarodowej platformie sprzedaży praw mediowych

  PR 13.01.2021, przeczytano 97 razy

Ekstraklasa rozszerza działania wokół sprzedaży praw mediowych i rozpoczyna współpracę z Content Arena, dostawcą oprogramowania ułatwiającego obrót sportowymi prawami mediowymi. Dzięki temu Ekstraklasa zyskuje nowe narzędzie do promocji i komercjalizacji rozgrywek oraz jeszcze szerszy dostęp do zagranicznego rynku sprzedaży praw mediowych. Z Content Arena współpracują topowe ligi z wielu krajów, zajmujące się samodzielną sprzedażą praw mediowych, m.in. Bundesliga.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-na-miedzynarodowej-platformie-sprzedazy-praw-mediowych,389818,artykul.html

- Nieustannie analizujemy światowy rynek praw mediowych i rozwijane narzędzia pod kątem możliwości efektywnego docierania z naszą ofertą praw mediowych do jeszcze szerszej grupy nadawców. Jak pokazuje doświadczenie, naszą ligą interesują się kibice z rożnych krajów. Cały czas szukamy więc możliwości zaistnienia na nowych rynkach. Chcemy przy tym jeszcze bardziej ułatwić zagranicznym nabywcom praw mediowych dostęp do transmisji rozgrywek Ekstraklasy i współpracy z nami. Content Arena to innowacyjna platforma, która szybko się rozwija i pozyskuje kolejnych partnerów – zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Obecność na niej wpisuje się w naszą strategię zwiększania zasięgu i dostępności rozgrywek w coraz większej liczbie krajów także za pośrednictwem zewnętrznych partnerów. Nie możemy bowiem zapominać, że wszystkie nasze mecze są dostępne live w każdym zakątku świata, z wyjątkiem krajów objętych wyłącznymi licencjami, poprzez Ekstraklasa.TV. Ten serwis również będziemy dalej rozwijać – mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa SA.

Oprócz roli globalnego cyfrowego kanału sprzedaży praw mediowych, Content Arena Manager jest narzędziem, które umożliwia przeprowadzenie pełnego procesu sprzedaży praw, a przy tym bardzo go upraszcza. Skraca też czas transakcji. Dzięki funkcji Availability Engine oferuje ustrukturyzowany dostęp do listy praw w zależności od wybranych przez kupca parametrów, np. okresu licencji, zakresu praw, terytoriów, na których są dostępne. Z kolei funkcja Contract Generator pozwala na częściową lub pełną automatyzację procesu prawnego. Z Content Arena współpracują m.in. Bundesliga, najwyższa włoska liga koszykarska Lega Basket Serie A, agencja Stats Perform, Europejska Federacja Piłki Ręcznej czy SNTV.

- Content Arena z wielkim zadowoleniem rozpoczyna współpracę z polską Ekstraklasą - nie możemy się doczekać wykorzystania naszej wiedzy technologicznej do usprawnienia i digitalizacji procesów związanych ze sprzedażą praw mediowych Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że przy wykorzystaniu rozwiązania Content Arena Manager, działalność ligi w tym zakresie będzie jeszcze bardziej efektywna, co także da jeszcze lepszy efekt finansowy – mówi Lukas Zajancauskas, Dyrektor Strategii i Rozwoju Biznesu Content Arena.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.
W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie...
Od poniedziałku, 18 stycznia br. słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli głosować na swoje ulubione piosenki z listy aż 500 niezapomnianych przebojów. Na antenie stacji przez 3 tygodnie prezentowane będą wybrane utwory i historie ich powstania, a głosowanie potrwa na zloteprzeboje.pl. Od 8 lutego Radio Złote Przeboje każdego dnia zagra po 100 piosenek z listy, by finalnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764