logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa rozpoczyna sprzedaż praw mediowych na Sportel

  PR 24.10.2019, przeczytano 422 razy

Ekstraklasa S.A. rozpoczęła przygotowania do nowego przetargu w zakresie sprzedaży praw mediowych. Przedstawiciele spółki prowadzš rozmowy na temat komercjalizacji praw do rozgrywek w sezonach 2021/22-2024/25 z najważniejszymi krajowymi i zagranicznymi nadawcami telewizyjnymi podczas targów SPORTEL w Monako. To największe na œwiecie targi branży mediów sportowych i marketingu sportowego. Ekstraklasa jest jednš z trzech lig piłkarskich, obok Bundesligi i LaLiga, wystawiajšcych się na tym wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-rozpoczyna-sprzedaz-praw-mediowych-na-sportel,384460,artykul.html

W ramach nowego przetargu Ekstraklasa ma do zaoferowania krajowe i międzynarodowe prawa mediowe w sezonach 2021/22-2024/25. Obejmujš one prawa telewizyjne do transmisji meczów na żywo, skrótów meczowych i news access. Docelowy kształt pakietyzacji zostanie wypracowany po spotkaniach z uczestnikami rynku mediowego. W Monako Ekstraklasa spotkała się m.in. z obecnymi posiadaczami praw TV : Platformš Canal+ i TVP, a także z telewizjš Polsat, Eleven Sports, Discovery Eurosport, jak i z nadawcami działajšcymi wyłšcznie na zagranicznych rynkach, m.in. ESPN, FOX, Bein Sports oraz z przedstawicielami międzynarodowej platformy sportowej DAZN, firmami IMG, Stats Perform, czy platformami bukmacherskimi i skautingowymi.

- Rozpoczynamy przygotowania do procesu sprzedaży praw mediowych dotyczšcych pokazywania rozgrywek Ekstraklasy w sezonach 2021/22-2024/25. Już teraz spotykamy się na SPORTEL z najważniejszymi podmiotami działajšcymi w tej branży, by ocenić ich zainteresowanie i oczekiwania w odniesieniu do nowego przetargu. Przed nami trudne wyzwanie, bo rynek mediów jest coraz bardziej wymagajšcy. Zbudowaliœmy jednak wewnštrz spółki silny merytorycznie zespół, który udowodnił już swojš wartoœć na etapie poprzedniego rekordowego kontraktu mediowego. Jestem przekonany, że mimo wielu zmiennych czynników na rynku medialnym, w sprawdzonym sztabie ekspertów możemy ten sukces co najmniej powtórzyć i po raz kolejny podpisać umowy, które zapewniš Ekstraklasie warunki do rozwoju w następnych latach -– komentuje Marcin Animucki, prezes zarzšdu Ekstraklasy S.A.

Tegoroczna edycja SPORTEL pokazuje, jak w œwiat sportu szeroko wkracza nowoczesna technologia. Zwiększa wrażenie realizmu oglšdanych scen i podkreœla emocje na boisku. Komentowany jest również temat rozwoju e-sportu jako kontentu i tworzonych na jego bazie produktów, a także ochrony praw i przeciwdziałania praktykom piractwa.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764