logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa S.A. rozpoczyna współpracę z kanałem Foot Truck

  PR 08.08.2019, przeczytano 474 razy

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z youtube’owym kanałem „Foot Truck” należącym do grupy Abstra. W rezultacie będą na nim pojawiać się filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Foot Truck” jest jednym z najszybciej rozwijających się piłkarskich kanałów YouTube w Polsce. Jego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski, od lat związani z dziennikarstwem sportowym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-s.a.-rozpoczyna-wspolprace-z-kanalem-foot-truck,383521,artykul.html

- Jako Ekstraklasa bardzo mocno działamy na rynku multimedialnym. Poprzez współpracę z „Foot Truck” chcemy pokazać kibicom jeszcze szerzej, a przy okazji w bardziej niestandardowy sposób, kulisy rozgrywek, które z powodzeniem prezentujemy głównie na naszym Instagramie. Sukces projektu zapewnia dotychczasowa działalność Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego, obecnych w polskim futbolu od dawna. Jesteśmy przekonani, że dzięki ich pomysłom będzie można poznać wiele ciekawostek o funkcjonowaniu klubów i ich bieżącej działalności, na co dzień niewidocznej dla kibiców. To ciekawe materiały, zazwyczaj realizowane „od kuchni”, a to interesuje wszystkich kibiców, w tym też widzów kanału „Foot Truck”, który gwarantuje profesjonalizm i kreatywne podejście do tematu – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Współpraca między Ekstraklasą a „Foot Truck” będzie obejmowała seria filmów pokazujących kulisy działania klubów i organizacji meczów. Autorzy sprawdzą też, jak wygląda telewizyjna produkcja meczów od środka i zaprezentują rozgrywki z innej, nieznanej dotąd strony.

- „Foot Truck” to obecnie już nie tylko kanał na YouTube, a jedno z najbardziej opiniotwórczych mediów piłkarskich w naszym kraju. Dzięki łączeniu treści rozrywkowych z odsłanianiem kulisów kariery najlepszych polskich piłkarzy „Foot Truck” cieszy się stale rosnącą popularnością, a treści publikowane na tym kanale były już cytowane w polskich i zagranicznych mediach sportowych. Współpraca z Ekstraklasą S.A. to kolejny etap w rozwoju tego kanału, który pozwoli nam na przygotowanie jeszcze bardziej insiderskich materiałów, których fan polskiej ligi nie znajdzie w innych mediach. Wszyscy jesteśmy bardzo podekscytowani i nie możemy się doczekać, by opublikować pierwszy odcinek w ramach naszej współpracy – powiedział Olek Wandzel, VP Strategy w Abstra.

Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski wcześniej pracowali w PZPN, gdzie prowadzili popularny kanał YouTube „Łączy Nas Piłka”. Obaj współpracują również ze stacjami telewizyjnymi przy komentowaniu meczów. Łukasz Wiśniowski był też komentatorem spotkań Ekstraklasy, gdy liga była transmitowana na kanałach Orange Sport. Z kolei Jakub Polkowski pracował w przeszłości także w redakcji sportowej Canal+.

Abstra to największy producent treści wideo na polskim YouTube. Posiada obszerne portfolio kanałów na YouTube i profili społecznościowych. Do Abstra należą takie kanały, jak m.in. „Abstrachuje.tv”, „Beksy”, „Foot Truck”, „Dla Pieniędzy” i „NP: Nowe Pokolenie”. Każdego miesiąca produkcje Abstra zyskują po 55 mln wyświetleń, a łączna ich liczba przekroczyła już 2 miliardy. 
 

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
Multiply Media Group: grupa medialną z siedzibą w ZEA
Multiply Group, spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, uruchomiła dzisiaj Multiply Media Group (MMG), która łączy trzy wiodące na rynku firmy z branży reklamy zewnętrznej (OOH) w ramach swojego portfolio, tworząc nową potęgę medialną z siedzibą w ZEA. Połączenie BackLite Media, Viola Media i Media 247 pod banderą Multiply Media Group stanowi znaczący krok,...
IAB Polska prezentuje Raport Social Media 2025
Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów...
Radio Pogoda 10 lat w eterze
12 czerwca Radio Pogoda świętuje 10. urodziny. Z tej okazji stacja przygotowała szereg niespodzianek dla słuchaczy. Specjalną jubileuszową piosenkę nagrał dla stacji zespół Partita. Celebracja urodzin potrwa do końca czerwca.
Piątek trzynastego z Antyradiem
Antyradio będzie świętować swoje 20. urodziny razem ze słuchaczami.  Najgłośniejsza Rockoteka w Polsce odbędzie się w piątek 13 czerwca w klubokawiarni BarKa nad Wisłą w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764