logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa z Nagrodą Biznesu Sportowego Demes za najlepsze social media

  PR 14.03.2019, przeczytano 276 razy

Już po raz drugi Ekstraklasa została doceniona za oryginalne i innowacyjne prowadzenie kanałów w social mediach. Podczas corocznej Gali Sportu i Biznesu przedstawiciele najpopularniejszej polskiej ligi odebrali Statuetkę DEMES za rok 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-z-nagroda-biznesu-sportowego-demes-za-najlepsze-social-media,381643,artykul.html

Przy wyborze zwycięzców w kategorii social media pod uwagę brane były takie czynniki jak jakość prowadzonych działań, interakcje z fanami, innowacyjne podejście, oryginalność, zasięg, wizerunek, spójność działań czy wielokanałowość. Poprzednio ta nagroda została przyznana Ekstraklasie S.A. za rok 2016.

- Od wielu lat rozwijamy nasze kanały social media, mając świadomość jak ważną role pełnię one w komunikacji z fanami piłki nożnej. Wiele z naszych formatów znajduje uznanie w oczach zarówno odbiorców, jak i naszych partnerów, którzy bardzo chętnie współpracują z nami na tym polu. Nasze kanały społecznościowe wspiera niezmiennie marka OSHEE, która jest obecna przy wszystkich publikacjach dotyczących rozgrywek, ale przygotowujemy dedykowane formaty także dla marek Aztorin, PKO Bank Polski, LOTTO i Henryk Kania oraz adidas – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Swoją komunikację w social mediach Ekstraklasa opiera o content wideo przygotowywany przez spółkę-córkę, Ekstraklasa Live Park, której głównym zadaniem jest produkcja sygnału telewizyjnego z meczów. Produkcje na kanały online są często przygotowywane także dla klubów. Dzięki obranej strategii rok 2018 okazał się rekordowy na wszystkich platformach: od Twittera (+300% wyświetleń wideo, +20% wyświetleń wpisów), przez Facebooka (blisko ćwierć miliarda wyświetleń postów), aż po najszybciej rozwijający się Instagram (podwojenie liczby obserwujących, 100 milionów wyświetleń postów).

- W ubiegłym roku kontynuowaliśmy stałe działania i cykle, które użytkownicy zdążyli już polubić - jak „Gol Dnia” czy „Ekstra Gra”. Staraliśmy się jednak dodać kolejne ciekawe dla kibiców formaty. W lutym zainaugurowaliśmy cykl „Rysunkowa Ekstraklasa”, w którym w formie rysunków opowiadamy o lidze z przymrużeniem oka, a jesienią we współpracy z marką Aztorin wprowadziliśmy dedykowany format wideo „Graj na czas”. Również kluby Ekstraklasy miały duży udział w rozwoju naszych kanałów internetowych – powiedział Manager ds. Social Media Ekstraklasy S.A. Maciej Nakielski.

Nagrody Biznesu Sportowego Statuetki DEMES promują osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu. Są one wyróżnieniem dla podmiotów przyczyniających się w największym stopniu do rozwoju relacji między sportem i biznesem. Tegoroczna XV Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczono nagrody, odbyła się 13 marca 2019 roku, w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764