logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa z nowym kontraktem z Adidas

  PR 02.07.2020, przeczytano 283 razy
ilustracja

Ekstraklasa przedłuża współpracę ze sprawdzonym partnerem, który od 2014 nieprzerwanie dostarcza oficjalne piłki rozgrywek dla klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Nowa umowa została podpisana na pięć kolejnych sezonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-z-nowym-kontraktem-z-adidas,387638,artykul.html

Współpraca Ekstraklasy z marką adidas trwa już szósty sezon i w tym okresie przygotowanych zostało siedem piłek z logiem najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Pierwszą z nich była Brazuca, a od lutego 2020 oficjalną piłką rozgrywek jest Uniforia. Obecna umowa obowiązywała do zakończenia sezonu 2019/20 i obie strony porozumiały się już w sprawie przedłużenia współpracy. Nowy kontrakt obejmujący dostawy oficjalnej piłki rozgrywek obowiązywać będzie do zakończenia sezonu 2024/25, czyli przez pięć kolejnych lat.

- Wspólnie z adidas zgodnie oceniamy wartość naszej wieloletniej współpracy bardzo wysoko, czego wyrazem jest nowa umowa na kolejnych pięć sezonów. Cieszymy się, że ta prestiżowa i znana na całym świecie marka dalej będzie naszym partnerem i oficjalnym dostawcą piłek. Przede wszystkim jednak stoi za nią najwyższa jakość dostarczanego sprzętu. Doceniamy ją nie tylko my, ale także organizatorzy największych turniejów piłkarskich w Europie i na świecie. To właśnie ten producent od lat dostarcza piłki także na Mistrzostwa Świata i Mistrzostwa Europy – powiedział prezes Ekstraklasy S.A., Marcin Animucki.

Współpraca między adidas a Ekstraklasą, oprócz dostarczania piłek dla wszystkich klubów ligi, obejmuje także patronat partnera nad nagrodą dla Króla Strzelców. Od kilku sezonów to przedstawiciel adidas wręcza dedykowaną statuetkę dla zdobywcy największej liczby goli w całym sezonie.

- Współpraca z Ekstraklasą to jedno z naszych kluczowych partnerstw. Trwa już od sześciu lat i jest dla nas powodem do dumy. Dlatego cieszymy się, że przez kolejnych pięć sezonów nasze piłki będą w epicentrum emocji w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce. Uniforia to najbardziej zaawansowany technologicznie produkt, ale już pracujemy nad nowym modelem na rok 2021. Liczymy na to, że z piłkami adidas bramkarze będą mieli pełne ręce roboty, a kibice – mnóstwo piłkarskich emocji – powiedział Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing adidas East Europe.

W obecnym sezonie oficjalne piłki PKO Bank Polski Ekstraklasy z logotypem rozgrywek są dostępne w sieci sprzedaży oficjalnego dystrybutora – firmy 50style. Kibice mogą kupić zarówno oficjalną piłkę meczową jak i replikę. Od startu nowego sezonu dystrybutorem oficjalnych piłek Ekstraklasy będzie Martes Sport.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nekk stworzył spot dla marki Bioderma
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną Ty czujesz, my dbamy" skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Spot wspierający akcję przygotowała agencja pharmamarketingowa NEKK.
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług...
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
#Siejdobro z marką Verbena
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764