logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa z nowym spotem w kampanii #Szczepimysie

  PR 12.07.2021, przeczytano 457 razy
ilustracja

Ekstraklasa wsparła ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciwko COVID-19 nowym spotem. W klipie zachęcającym do wzięcia udziału w szczepieniach wystąpiły znaczące postacie polskiej piłki, m.in. trenerzy kadry narodowej Andrzej Strejlau i Jerzy Engel, trener Rakowa Częstochowa Marek Papszun, były reprezentant Polski i piłkarz Lecha Poznań Andrzej Juskowiak oraz pochodzący z Serbii zawodnik Legii Warszawa Filip Mladenović.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstraklasa-z-nowym-spotem-w-kampanii-szczepimysie,392229,artykul.html

Klip został przygotowany przez produkującą transmisje meczowe firmę Ekstraklasa Live Park, przy udziale klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy, które dostarczyły nagrania klubowych legend. W produkcji wzięli udział, obok trenerów, również byli i obecni piłkarze. Kampanię wsparli, poza Andrzejem Juskowiakiem i Filipem Mladenoviciem, także Stanisław Oślizło oraz Kazimierz Kmiecik – legendarni zawodnicy Górnika Zabrze i Wisły Kraków. W spocie wystąpiła również wschodząca gwiazda polskiej piłki młodego pokolenia, Kamil Piątkowski, któremu Raków Częstochowa zawdzięcza wiele sukcesów, a którego niedawno pozyskał mistrz Austrii Red Bull Salzburg.

- Mówi się, że kibice to 12 zawodnik i jest w tym dużo prawdy. Mecze bez dopingu z trybun są zupełnie innym doświadczeniem dla zawodników i wszystkich fanów futbolu. Wsparcie kibiców to emocje i adrenalina, które dodatkowo napędzają grę. Zdrowie oraz bezpieczeństwo przede wszystkim, ale nie da się ukryć, że energii płynącej z trybun bardzo brakowało w poprzednim sezonie. Konieczność szczepień to ważny element życia społecznego, która daje możliwość prowadzenia meczów z większą obecnością kibiców. Dlatego Ekstraklasa konsekwentnie wspiera akcję #SzczepimySie. Tym razem w nowej odsłonie i ze spotem telewizyjnym  – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasa S.A.

Spot został przygotowany przez Ekstraklasę, by wesprzeć rządową kampanię zachęcającą do szczepień. Dotychczas grafiki i hasła wspierające tę akcję pojawiały się regularnie w trakcie transmisji z meczów oraz w kanałach online Ekstraklasy i klubów. Klip z udziałem piłkarzy i legend będzie emitowany od startu nowego sezonu przed meczami PKO Bank Polski Ekstraklasy na antenach CANAL+ i TVP, a także w social mediach Ekstraklasy, jej partnerów oraz 18 klubów.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764