logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstrakt.studio - nowe studio komunikacji wizualnej w grupie Cut The Mustard

  PR 16.03.2021, przeczytano 1244 razy

Startuje nowe studio komunikacji wizualnej i projektów graficznych: Ekstrakt - spółka należąca do grupy Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstrakt.studio---nowe-studio-komunikacji-wizualnej-w-grupie-cut-the-mustard,390630,artykul.html

Ekstrakt realizuje projekty z obszaru brandingu, namingu, brand identity, projektowania opakowań czy service design. Studio będzie także oferować pakietowe i stałe w cenie usługi z zakresu komunikacji wizualnej dla małych firm i startupów, co jest niespotykanym rozwiązaniem na rynku

Partnerem zarządzającym nowej spółki w grupie jest Marcin Strzałkowski, związany z branżą design od ponad 20 lat. Marcin realizował projekty z obszaru komunikacji wizualnej dla największych marek w Polsce i Londynie. Od 2016 roku jest współwłaścicielem Cut The Mustard, gdzie przez ostatnie lata pełnił rolę min. design directora. Od marca, jako CEO Ekstrakt.Studio będzie odpowiadał za rozwój nowej spółki, pełną ofertę i realizację projektów w myśl hasła: human oriented design.

- Zawsze pamiętamy, że projektujemy dla ludzi. Wiemy, że to co robimy, musi przykuwać uwagę a jednocześnie być czytelne, proste i użyteczne. Weryfikujemy nasze rozwiązania tworząc mockupy i testy, a wszystko po to, by mieć pewność, że projekty spełniają swoje założenia i odpowiadają na cele, jakie stawiają przed nami Klienci - wskazuje Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt.Studio. - Co ważne lubimy pracować warsztatowo i dynamicznie - by wspólnie z Klientem dobrze doprecyzować wyzwania, zarówno te widoczne dziś, jak i te mogące pojawić się w najbliższej przyszłości. Myślimy strategicznie. Kreatywnie podchodzimy do proponowanych rozwiązań z obszaru design. To się po prostu sprawdza - dodaje.

Studio będzie wspierało działania Agencji Cut The Mustard w zakresie wyznaczonych projektów design, od marca - będzie także samodzielnie rozwijało portfolio klientów i pozyskiwało niezależne zlecenia w Polsce i zagranicą.

- Ekstrakt.studio jest zaplanowanym w strategii grupy Cut The Mustard ruchem w kierunku rozwoju specjalistycznych spółek, wspierających działania marketingowe klientów - komentuje CEO i Partner Zarządzająca Grupy Cut The Mustard, Karolina Witecka. - Takie podejście pozwoli nam, przy równoczesnym skalowaniu całej grupy (a w samej agencji jest nas już ponad 40 osób!) - zachować wysoką jakość i indywidualne podejście do każdego klienta, wyzwania czy projektu. - Pomysł na wyodrębnieniu specjalistycznego studia design był w naszych głowach niemal od początku startu z Cut The Mustard - dodaje Prezes Agencji - bardzo dobre wyniki spółki Cut The Mustard w 2020 a także zmiany strukturalne w części kreatywnej agencji, pozwoliły na tę inwestycję i skupienie się w 2021 na Ekstrakt.Studio.

Źródło: Ekstrakt.Studio

www.ekstrakt.studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764