Startuje nowe studio komunikacji wizualnej i projektów graficznych: Ekstrakt - spółka należąca do grupy Cut The Mustard.
Ekstrakt realizuje projekty z obszaru brandingu, namingu, brand identity, projektowania opakowań czy service design. Studio będzie także oferować pakietowe i stałe w cenie usługi z zakresu komunikacji wizualnej dla małych firm i startupów, co jest niespotykanym rozwiązaniem na rynku
Partnerem zarządzającym nowej spółki w grupie jest Marcin Strzałkowski, związany z branżą design od ponad 20 lat. Marcin realizował projekty z obszaru komunikacji wizualnej dla największych marek w Polsce i Londynie. Od 2016 roku jest współwłaścicielem Cut The Mustard, gdzie przez ostatnie lata pełnił rolę min. design directora. Od marca, jako CEO Ekstrakt.Studio będzie odpowiadał za rozwój nowej spółki, pełną ofertę i realizację projektów w myśl hasła: human oriented design.
- Zawsze pamiętamy, że projektujemy dla ludzi. Wiemy, że to co robimy, musi przykuwać uwagę a jednocześnie być czytelne, proste i użyteczne. Weryfikujemy nasze rozwiązania tworząc mockupy i testy, a wszystko po to, by mieć pewność, że projekty spełniają swoje założenia i odpowiadają na cele, jakie stawiają przed nami Klienci - wskazuje Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt.Studio. - Co ważne lubimy pracować warsztatowo i dynamicznie - by wspólnie z Klientem dobrze doprecyzować wyzwania, zarówno te widoczne dziś, jak i te mogące pojawić się w najbliższej przyszłości. Myślimy strategicznie. Kreatywnie podchodzimy do proponowanych rozwiązań z obszaru design. To się po prostu sprawdza - dodaje.
Studio będzie wspierało działania Agencji Cut The Mustard w zakresie wyznaczonych projektów design, od marca - będzie także samodzielnie rozwijało portfolio klientów i pozyskiwało niezależne zlecenia w Polsce i zagranicą.
- Ekstrakt.studio jest zaplanowanym w strategii grupy Cut The Mustard ruchem w kierunku rozwoju specjalistycznych spółek, wspierających działania marketingowe klientów - komentuje CEO i Partner Zarządzająca Grupy Cut The Mustard, Karolina Witecka. - Takie podejście pozwoli nam, przy równoczesnym skalowaniu całej grupy (a w samej agencji jest nas już ponad 40 osób!) - zachować wysoką jakość i indywidualne podejście do każdego klienta, wyzwania czy projektu. - Pomysł na wyodrębnieniu specjalistycznego studia design był w naszych głowach niemal od początku startu z Cut The Mustard - dodaje Prezes Agencji - bardzo dobre wyniki spółki Cut The Mustard w 2020 a także zmiany strukturalne w części kreatywnej agencji, pozwoliły na tę inwestycję i skupienie się w 2021 na Ekstrakt.Studio.
Źródło: Ekstrakt.Studio