logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstreme z drukarkami do etykiet na Festiwaldruku.pl

  PR 04.09.2018, przeczytano 645 razy
ilustracjastrzałka

Firma Ekstreme Centrum DTG, oferująca rozwiązania dla druku cyfrowego o unikalnej technologii, na targach poligrafii reklamowej zaprezentuje profesjonalne urządzenia dla firm i drukarni produkujących etykiety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstreme-z-drukarkami-do-etykiet-na-festiwaldruku.pl,37784,artykul.html

Firma zaprasza do odwiedzenia stanowiska G6, gdzie na odwiedzających będą czekały drukarki Afinia L-901 i OKI Pro1040 i Pro1050.

Afinia L-901

To przemysłowa drukarka cyfrowa w technologii memjet, będąca rozbudowaną wersją bardzo dobrze przyjętego przez rynek modelu L-801. Drukarka kierowana jest do przedsiębiorstw produkujących etykiety na własne potrzeby w branży spożywczej, chemicznej, kosmetycznej czy olejowej,  jak również do drukarni świadczących usługi cyfrowego druku etykiet.

ilustracjastrzałka

Model L901 łączy w sobie przemysłową szybkość z wysoką jakością oraz niskimi kosztami druku. Rozbudowany rozwijak i nawijak umożliwiają obsługę roli o średnicy do 305 mm i maksymalnej szerokości medium 229 mm. Unowocześniona konstrukcja systemu prowadzania papieru pozwala na wykonanie konserwacji głowicy drukującej w trakcie druku, bez potrzeby odcinania wstęgi po czym na wznowienie druku bez żadnych strat. Drukarka przystosowana została do integracji i pracy w linii z wykańczarkami, dyspenserami czy liniami produkcyjnymi wszelkiego typu. 7-calowy wyświetlacz dotykowy na panelu frontowym sprawia, że obsługa urządzenia stała się bardzo intuicyjna i prosta, a wszystkie informacje o statusie pracy są prezentowane na ekranie w czasie rzeczywistym.

Podstawowe dane techniczne Afinia L-901:

  • głowica drukująca w technologii memjet: 70.400 dysz
  • rozdzielczość i prędkość druku: 1600 x 800 dpi (305  mm/s) oraz 1600x1600 dpi (152mm/s)
  • max. szerokość obsługiwanej wstęgi: 229 mm
  • max. szerokość zadruku: 216 mm
  • zakres grubości obsługiwanych mediów: 0.13 - 0.3 mm
  • atramenty: Dye-baed, CMYKK, 5x250 ml
  • rozwijak/nawijak: 3 cale, obsługa roli do 305 mm
  • tryby druku: papier ciągły, etykiety wysztancowane ze zdjętym ażurem lub odczyt z    black mark
  • wbudowany nóż tnący do tryby arkuszowego
  • obsługa przerw między etykietami: w przedziale 3-8 mm
  • min/max wielkość etykiety: szerokość 50,8 mm - 229 mm, długość 25,4 mm - 1220 mm
  • obsługiwane media: papier, PP, PE, PET etc.

OKI Pro1040 i Pro1050

To nowy poziom kreatywności i elastyczności w wąsko-wstęgowej produkcji etykiet na różnorodnych nośnikach - od papierów powlekanych, niepowlekanych i z teksturą, poprzez media na bazie PE, PP czy PET, po białe, transparentne lub kolorowe podłoża, w tym również takie, z którymi nie radzi sobie popularna technologia atramentowa.
Co więcej, pozwalają zarówno na produkcję etykiet wodoodpornych (wytrzymujących nawet zanurzenie) oraz odpornych na promieniowanie UV. Takie zastosowanie idealnie sprawdza się w laboratoriach chemicznych lub przy oznaczaniu środków trwałych.

Model Pro1050 odróżnia się od Pro1040 możliwością druku w przestrzeni barwnej CMYK+WH. Tego typu rozwiązanie pozwala na drukowanie dodatkowego nieprzeźroczystego koloru białego, tzn. umożliwia tworzenie etykiet przeźroczystych czy kolorowych, dzięki wstępnemu pokryciu ich bielą. W przeciwieństwie do druku atramentowego nie występuje tu konieczność wstępnego powlekania nośnika, a cena wydruku jest taka sama przy pięciu sztukach, jak i pięciu tysiącach.

Tego typu rozwiązanie świetnie sprawdzi się w przypadku etykiet w małych nakładach dla np. browarów rzemieślniczych, lokalnych winiarni lub kosmetyków na zamówienie.
Produkcja etykiet, dzięki możliwość zastosowania 5 koloru - białego, a także wykorzystania szerokiej gamy nośników staje się dużo prostsza i bardziej opłacalna, zwłaszcza przy niskich nakładach, a piąty kolor, czyli opcja „CMYK+WH” zwiększa swobodę projektowania etykiet.

Specyfikacja OKI Pro1040 i Pro1050:

  • opcje kolorystyczne: Pro1040 (CMYK) i Pro1050 (CMYK + biały)
  • szybkość drukowania: Maksymalnie 15,24 cm (6 cali) na sekundę
  • wymiary rolki: Maksymalna średnica 200 mm (8 cali), średnica gilzy 76,2 mm (3 cale)
  • obsługiwane nośniki: Papier zwykły, teksturowany i powlekany, PE, PET, PP, w tym nośniki wodoodporne, do zamrażarek, odporne na promieniowanie UV oraz nośniki etykiet do zastosowań chemicznych i przemysłowych
  • szerokość nośnika: 29,4 mm - 130 mm łącznie z podkładem
  • szerokość zadruku: 25,4 mm 125,76 mm
  • długość zadruku: 12,7 mm - 1320,8 mm
  • grubość nośnika: 0,076 mm - 0,25 mm
  • funkcje dodatkowe: automatyczny balans kolorów, automatyczna rejestracja kolorów, automatyczne wykrywanie szerokości nośnika;

FestiwalDruku.pl odbywa się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa.

Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764