logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstreme z drukarkami do etykiet na Festiwaldruku.pl

  PR 04.09.2018, przeczytano 2262 razy
ilustracjastrzałka

Firma Ekstreme Centrum DTG, oferująca rozwiązania dla druku cyfrowego o unikalnej technologii, na targach poligrafii reklamowej zaprezentuje profesjonalne urządzenia dla firm i drukarni produkujących etykiety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekstreme-z-drukarkami-do-etykiet-na-festiwaldruku.pl,37784,artykul.html

Firma zaprasza do odwiedzenia stanowiska G6, gdzie na odwiedzających będą czekały drukarki Afinia L-901 i OKI Pro1040 i Pro1050.

Afinia L-901

To przemysłowa drukarka cyfrowa w technologii memjet, będąca rozbudowaną wersją bardzo dobrze przyjętego przez rynek modelu L-801. Drukarka kierowana jest do przedsiębiorstw produkujących etykiety na własne potrzeby w branży spożywczej, chemicznej, kosmetycznej czy olejowej,  jak również do drukarni świadczących usługi cyfrowego druku etykiet.

ilustracjastrzałka

Model L901 łączy w sobie przemysłową szybkość z wysoką jakością oraz niskimi kosztami druku. Rozbudowany rozwijak i nawijak umożliwiają obsługę roli o średnicy do 305 mm i maksymalnej szerokości medium 229 mm. Unowocześniona konstrukcja systemu prowadzania papieru pozwala na wykonanie konserwacji głowicy drukującej w trakcie druku, bez potrzeby odcinania wstęgi po czym na wznowienie druku bez żadnych strat. Drukarka przystosowana została do integracji i pracy w linii z wykańczarkami, dyspenserami czy liniami produkcyjnymi wszelkiego typu. 7-calowy wyświetlacz dotykowy na panelu frontowym sprawia, że obsługa urządzenia stała się bardzo intuicyjna i prosta, a wszystkie informacje o statusie pracy są prezentowane na ekranie w czasie rzeczywistym.

Podstawowe dane techniczne Afinia L-901:

  • głowica drukująca w technologii memjet: 70.400 dysz
  • rozdzielczość i prędkość druku: 1600 x 800 dpi (305  mm/s) oraz 1600x1600 dpi (152mm/s)
  • max. szerokość obsługiwanej wstęgi: 229 mm
  • max. szerokość zadruku: 216 mm
  • zakres grubości obsługiwanych mediów: 0.13 - 0.3 mm
  • atramenty: Dye-baed, CMYKK, 5x250 ml
  • rozwijak/nawijak: 3 cale, obsługa roli do 305 mm
  • tryby druku: papier ciągły, etykiety wysztancowane ze zdjętym ażurem lub odczyt z    black mark
  • wbudowany nóż tnący do tryby arkuszowego
  • obsługa przerw między etykietami: w przedziale 3-8 mm
  • min/max wielkość etykiety: szerokość 50,8 mm - 229 mm, długość 25,4 mm - 1220 mm
  • obsługiwane media: papier, PP, PE, PET etc.

OKI Pro1040 i Pro1050

To nowy poziom kreatywności i elastyczności w wąsko-wstęgowej produkcji etykiet na różnorodnych nośnikach - od papierów powlekanych, niepowlekanych i z teksturą, poprzez media na bazie PE, PP czy PET, po białe, transparentne lub kolorowe podłoża, w tym również takie, z którymi nie radzi sobie popularna technologia atramentowa.
Co więcej, pozwalają zarówno na produkcję etykiet wodoodpornych (wytrzymujących nawet zanurzenie) oraz odpornych na promieniowanie UV. Takie zastosowanie idealnie sprawdza się w laboratoriach chemicznych lub przy oznaczaniu środków trwałych.

Model Pro1050 odróżnia się od Pro1040 możliwością druku w przestrzeni barwnej CMYK+WH. Tego typu rozwiązanie pozwala na drukowanie dodatkowego nieprzeźroczystego koloru białego, tzn. umożliwia tworzenie etykiet przeźroczystych czy kolorowych, dzięki wstępnemu pokryciu ich bielą. W przeciwieństwie do druku atramentowego nie występuje tu konieczność wstępnego powlekania nośnika, a cena wydruku jest taka sama przy pięciu sztukach, jak i pięciu tysiącach.

Tego typu rozwiązanie świetnie sprawdzi się w przypadku etykiet w małych nakładach dla np. browarów rzemieślniczych, lokalnych winiarni lub kosmetyków na zamówienie.
Produkcja etykiet, dzięki możliwość zastosowania 5 koloru - białego, a także wykorzystania szerokiej gamy nośników staje się dużo prostsza i bardziej opłacalna, zwłaszcza przy niskich nakładach, a piąty kolor, czyli opcja „CMYK+WH” zwiększa swobodę projektowania etykiet.

Specyfikacja OKI Pro1040 i Pro1050:

  • opcje kolorystyczne: Pro1040 (CMYK) i Pro1050 (CMYK + biały)
  • szybkość drukowania: Maksymalnie 15,24 cm (6 cali) na sekundę
  • wymiary rolki: Maksymalna średnica 200 mm (8 cali), średnica gilzy 76,2 mm (3 cale)
  • obsługiwane nośniki: Papier zwykły, teksturowany i powlekany, PE, PET, PP, w tym nośniki wodoodporne, do zamrażarek, odporne na promieniowanie UV oraz nośniki etykiet do zastosowań chemicznych i przemysłowych
  • szerokość nośnika: 29,4 mm - 130 mm łącznie z podkładem
  • szerokość zadruku: 25,4 mm 125,76 mm
  • długość zadruku: 12,7 mm - 1320,8 mm
  • grubość nośnika: 0,076 mm - 0,25 mm
  • funkcje dodatkowe: automatyczny balans kolorów, automatyczna rejestracja kolorów, automatyczne wykrywanie szerokości nośnika;

FestiwalDruku.pl odbywa się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa.

Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764