logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekwiwalent reklamowy na temat Eryka Goczała? Blisko 18 mln zł

  PR 19.01.2023, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

Eryk Goczał wygrał Rajd Dakar w klasie lekkich pojazdów SSV, tym samym ściągając na siebie oraz Energylandia Rally Team uwagę mediów i internautów. Jak wynika z raportu PSMM Monitoring & More, w mediach tradycyjnych pojawiło się łącznie na ich temat blisko 5 tysięcy publikacji. Z kolei w mediach społecznościowych odnotowano ponad 11 tys. wzmianek – komentarzy i opinii internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekwiwalent-reklamowy-na-temat-eryka-goczala-blisko-18-mln-zl,398684,artykul.html

PSMM Monitoring & More przeanalizował dane za okres od 15 grudnia 2022 do 17 stycznia 2023 roku, biorąc pod uwagę wszystkie informacje na temat Eryka Goczała oraz Energylandia Rally Team, opublikowane w kontekście Rajdu Dakar.

W tym czasie na łamach mediów tradycyjnych pojawiło się blisko 5 tys. publikacji, z czego ponad 80% dotyczyło bezpośrednio tegorocznego lidera Rajdu Dakar w klasie lekkich pojazdów SSV (UTV). Dane zebrano z ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln portali internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy opublikowanych materiałów na temat osiemnastolatka wyniósł 17 688 314 zł. W mediach społecznościowych odnotowano ponad 6338 wzmianek dot. wyłącznie Eryka Goczała i 5005 odnoszących się do całego zespołu Energylandia Rally Team.

– Najmłodszy uczestnik rajdu Dakar w historii został jednocześnie jego zwycięzcą. To nie tylko wielki sukces, ale także materiał na fantastyczny storytelling dla wspierających go marek. Niebywałe osiągnięcie młodego Polaka sprawiło, że dzisiaj wielu z nas zadaje sobie pytanie: kim jest Eryk Goczał? Kim jest chłopak, który chciał po prostu dojechać do mety wyścigu, a zwyciężył? - komentuje Izabela Grzechnik, Project Manager for new research and development w PSMM Monitoring & More. – Sport jest genialnym nośnikiem emocji i fantastycznie widać to na przykładzie tej historii. Sukces Eryka Goczała, to nie lada gratka dla obecnych i potencjalnych sponsorów. Z całą pewnością warto przyglądać się karierze tego zawodnika i rozwojowi jego marki osobistej – dodaje Grzechnik.

Źródło: PSMM Monitoring & More

www.psmm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764