logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

El Padre agencją roku 2023 w konkursie MP Power Awards

  PR 23.04.2024, przeczytano 851 razy

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/el-padre-agencja-roku-2023-w-konkursie--mp-power-awards,403978,artykul.html

Poprzednio tytuł Agencji Roku trafił w ręce El Padre w latach 2019, 2020 i 2021. Agencja może pochwalić się również 19-stoma „Powerami” w innych kategoriach, które sukcesywnie zdobywa od pierwszej edycji konkursu w 2012 roku. Podczas tegorocznej gali, poza nagrodą główną, zespół został doceniony także za realizację Kongresu Pamięci Narodowej dla IPN.

Obie nagrody są dla nas ogromnym wyróżnieniem i motywacją do dalszego działania – mówi Sebastian Oprządek, prezes El Padre. – Tytuł Agencji Roku jest zwieńczeniem ciężkiej pracy i zaangażowania, a statuetka w kategorii Kongres dowodem na to, że można mówić o historii Polski w sposób ciekawy, angażujący oraz warty uznania – dodaje.

Kongres „Historia mówi przez pokolenia” zrealizowany dla Instytutu Pamięci Narodowej w kwietniu 2023 roku zgromadził ponad 40 tysięcy osób, z czego niemal 70 proc. stanowiły dzieci i młodzież w wieku szkolnym. Wydarzenie zorganizowane zostało na PGE Narodowym w Warszawie. Głównym celem kongresu było zbudowanie poczucia narodowej przynależności przy zachowaniu maksymalnej apolityczności, co w czasie inwazji Rosji na Ukrainę oraz niepewnej sytuacji politycznej w Polsce stanowiło nie lada wyzwanie.

El Padre działa na rynku od 18 lat. W ubiegłym roku agencja zrealizowała ponad 230 eventów i wygenerowała 50-milionowy obrót.

Źródło: El Padre

Dodatkowe informacje:

El Padre to agencja marketingowa o specjalizacji eventowej. Klientami El Padre są m.in. firmy: Alcon, ARP, ING, PFR, PKN ORLEN, PKP Energetyka, PKP PLK, Rossmann, Somfy, Superbrands, Totalizator Sportowy, Toyota Motor Poland (Lexus). Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. Agencja El Padre ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród, m.in.: Golden Arrow 2020, Tytuł Agencja Roku 2019, 2020, 2021 i 2023 w konkursie MP POWER AWARDS, Osobowość Roku MICE Poland 2015 i 2012, Złote Spinacze 2016 Brąz w kategorii Event społeczny. Firma wybrana została „Faworytem Klientów” w badaniu „Media i Marketing Polska” i Millward Brown 2016 oraz wyróżniona w konkursie PR Wings 2021.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
Rafał Lampasiak ponownie Jurorem w Mad Stars
Dyrektor strategiczny Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group) - Rafał Lampasiak, po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764